بهترین سرنخ از طرح «آیفون 5» را چینی‌ها منتشر کردند..!

با توجه به نوع طراحی پنل جلویی آیفون ۵؛ صفحه نمایش تقریبا همه پنل جلویی را تا لبه‌ها اشغال کرده و البته دارای پیشرفت عمودی در بالا و پایین صفحه نمایش نیز بوده است

15

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable، چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر اینکه آیفون نسل بعدی  شرکت اپل صفحه نمایشی بزرگتر داشته و از ضخامت کمتری برخوردار است منتشر شده بود اکنون تصویری از پنل جلویی آیفون ۵ منتشر شده است که این موضوع را مورد تائید قرار می‌دهد.

iphone59to5mac

در این تصویر که با کمال تشکر از منابع چینی تولیدکننده قطعات شرکت اپل در اینترنت منتشر شده و البته از سوی اپل نیز تائید نشده، اندازه صفحه نمایش این تلفن همراه بزرگتر شده و در حدود ۴ اینچ یا بیشتر شده است که تقریبا با بیشتر تلفن‌های همراه اندرویدی که اخیرا به بازار عرضه شده برابری می‌کند.

Iphone-5-mockup

با توجه به نوع طراحی پنل جلویی آیفون ۵؛ صفحه نمایش تقریبا همه پنل جلویی را تا لبه‌ها اشغال کرده و البته دارای پیشرفت عمودی در بالا و پایین صفحه نمایش نیز بوده است که شایعات قبلی در مورد صفحه نمایش بزرگتر را تایید می‌کند.

شما خوانندگان فارنت چه فکر می‌کنید ،آیا اپل هم به سازندگان تلفن همراه با صفحه نمایش ۴ اینچ و بزرگتر می‌پیوندد یا خیر!؟ باید تا تابستان سال آینده منتظر ماند…

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

15 نظر برای این مطلب
  1. hout می‌گوید

    خیلی گرونه قربون نوکیا برم که گوشی ارزان درس میکنه

  2. اشکان می‌گوید

    این بود انشا من
    آخرشم میری همون 11 چراغ می گیری:)))

  3. maksimos می‌گوید

    اگر در عکس اول گوشی رو صاف کنید دوربین جلوی ان در سمت راست قرار میگیرد درحالی که درعکسدوم دوربین جلوی هردوایفون سمت چپه! بازم نمیدوم شاید من اشتباه میکنم من خودم میخوام اواخر خرداد ایفون 4 بگیرم اگر تا اون موقع ایفون 5 بیاد اینو میگیرم حالا هرچی خدا بخواد .
    جریان من برای گوشی خریدن این بود که : یک روز یکی از دوستانم بهم پیشنهاد داد که بیا اخر خرداد باهم یه گوشی بخریم وتا اون موع قیمت ها هم افت خواهند داشت من هم قبول کردم بعد دوستم نظر داد که بیا X6 نوکیا بگیریم من گفتم باشه از اون روز به بعد ما طرفدار X6 شدیم قیمتش هم واقعا مناسب بود وما هم نمیخواستیم زیاد خرج کنیم بعد از یک هفته دوستم امد و گفت بیا HTC HERO بگیریم قیمتش از X6 بیشتر بود ولی من قبول کردم وگفتم باشه وبرای همین هم یک هفته طرفداری اش را کردیم وبعد از یک هفته دوستم امد وگفت بیا گوشی …. انقدر این موضوع ادامه پیدا کرد که بعد ازماه ها رسیدیم به ایفون تو ایفون هم اول قرار بود 3GS بگیریم بعد از یک هفته همان جریان قبلی پیش امد وما تصمیم گرفتیم ایفون 4 بگیریم حالا هم که اگر ایفون 5 بیاد میریم سراغ اون خودم هم نفهمیدم که چراوقتم راصرف گوشی خریدن وجمع اوری اطلاعات ان ها صرف کردم والان یک مهندس گوشی شدم انقدر اطلاعات در باره ی هرگوشی دارمکه فروشنده ها هم ندارند واین همه اطلاعاتم را مدیون دوستم هستم که هرهفته با نظر در باره ی یک گوشی جدید پیش من می امد ومن هم در ان یک هفته ته وتو ی گوشی را از هرمنبعی درمیاوردم وحالا اینجوری شد که اینجا نظر دادم ببخشید خیلی خیلی ببخشید که طولانی شد ولی دوستداشتم داستانم رابنویسم اگر سوالی داشتید درخدمتم تا بعد خدا نگهدار

  4. امیر می‌گوید

    اپل = خلاقیت = استیو جابز

  5. omid می‌گوید

    راستی اون LTE چیه کنار آنتن دهی نوشته تو عکس دومی آیفون 5

  6. omid می‌گوید

    اگه اینجوری باشه که قشنگتر شده و همچنین 4 اینچ هم بهش میاد ولی عوضش فکر کنم بازم قیمتش کولاک کنه مخصوصا تو ایران

  7. شاهرخ می‌گوید

    تو برو همون آندروید بخر هر چیزی یک لیاقتی می خواد.

  8. علی ایرانی می‌گوید

    جناب سهیل
    اپل پول اندیشه برترشو میخوره و کیفیت عالیش رو ….. ماکروسافت رو که خدا بیامرزتش …
    من سالهاست که کاربر اپل هستم و قبل از اون سالها کاربر مایکروسافت ….

  9. مهران می‌گوید

    اینا چیه میخرید … فقط آندروید …

  10. ahmad می‌گوید

    aks photoshopi hast haji

  11. بهبود می‌گوید

    سلام
    شما این عبارت رو اشتباه ترجنه کرد ه اید:
    Thanks to a Chinese reseller of Apple parts…
    با کمال تشکر درست نیست! معنی این جمله این است که عکس “توسط” یک فروشنده چینی قطعات اپل منتشر شده.

    با کمال تشکر از شما :)

    فارنت: از لحاظ لغوی شما درست می فرمائید اما می خوام مطمئن باشید که صرفا به خاطر بهتر شدن و به نوعی طنز در متن این عبارت به کار گرفته شده و در واقع از اشتباه خبری نیست!

  12. emad می‌گوید

    only droid x

  13. soheil می‌گوید

    اپل هم مثل مایکروسافت و نوکیا و سونی پول اسمش رو میگیره

  14. erfan می‌گوید

    man nemidonam vali fekr mikonam bayad ba fekr i phon kharid age i phon 5 biad i phon 4 arzon tar va i phon 3gs ro mishe kheyli arzon az namayandegi kharid

  15. میرزا جواد می‌گوید

    محصولات اپل همش عالیه ولی قیمتاش کمی بالاست وگرنه هیچی اپل نمیشه
    آیفون 4 اینجوری بود دیگه 5 چی میشه !
    صفحه بزرگتر یک مزیت هستش چون نمایشگر آیفون در سطح دنیا بهترین است