«HTC» سه مدل تبلت را تا چند ماه دیگر به بازار عرضه می‌کند!

یک پایگاه اینترنتی تایوانی مدعی شده است که اچ.تی.سی تا نیمه سال 2011 اولین مدل تبلت خود را با نامه فلیر که یک نمونه بزرگ شده از تلفن همراه دزایر است به بازار عرضه خواهد کرد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو شرکت اچ.تی.سی در نظر دارد در نیمه سال جاری میلادی (2011) و برای اولین بار ‌سه مدل تبلت را روانه بازار کند.

بنا بر گزارشی که در پایگاه اینترنتی تایوانی دیجی‌تایمز منتشر شده، فروش اولین مدل از این تبلت‌ها با عنوان فلیر (Flyer) در ماه مارس در آمریکا آغاز خواهد شد.

این پایگاه اینترنتی مدعی شده است که بنا بر اعلام منابع خبری این پایگاه، این تبلت بسیار به یک تلفن همراه هوشمند اچ.تی.سی دزایر (Desire) بزرگ شبیه است که با سیستم عامل اندروید 2.3 کار خواهد کرد.

آیا اولین تبلت اچ.تی.سی به تلفن همراه Desire  این شرکت شبیه خواهد بود!؟
آیا اولین تبلت اچ.تی.سی به تلفن همراه Desire این شرکت شبیه خواهد بود!؟

این پایگاه اینترنتی افزوده است که این منابع تاکید دارند که تبلت فلیر با مشارکت اپراتور مخابراتی تله‌کام و با هدف تاثیرگذاری بر بازار فروش تبلت پلی بوک شرکت ریم (بلک‌بری) در ماه مارس و همچنین تبلت زوم موتورولا در ماه آوریل عرضه خواهد شد.

این منابع همچنین خاطرنشان کرده‌اند که این تبلت قادر خواد بود همزمان با عرضه سیستم عامل اندروید 3 (لانه زنبوری) به این نسخه از اندروید به‌روزرسانی شود.

دیجی‌تایمز در ادامه آورده است که تبلت فلیر در فروشگاه‌های دیگر نقاط جهان در چهارماهه دوم سال 2011 عرضه خواهد شدو شرکت اچ.تی.سی دو تبلت دیگر خود را در ماه یوئن و همزمان با عرضه اندروید 3 به بازار عرضه خواهد کرد.

البته نمی‌توان به طور قطع این گزارش را تایید و یا کلا آن را رد کرد اما چیزی که قابل توجه است این است که وب‌سایت معتبر گیزمودو نام منبع منتشر کننده این گزارش یعنی دیجی‌تایمز را منبعی شایعه‌پراکن که اکثرا شایعاتش نادرست از آب در می‌آید، ذکر کرده است. چاره‌ای نیست مانند همیشه باید منتظر بمانیم.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    من دیزایر دارم

    مشکل فونت فارسی رو باید چه جوری حل کنم سایت های فارسی رو خوب نشون نمیده