اپل ماه آینده «آی‌پد 2» را معرفی می‌کند!

بنا بر گزارش‌ها تابلت «آی‌پد 2» که در آن از صفحه نمایش رتینا استفاده شده است، در ماه آینده میلادی معرفی و در ماه آوریل به بازار عرضه خواهد شد.

2

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز، تابلت نسل بعد شرکت اپل ضمن کوچک‌تر بودن دارای دو دوربین نیز خواهد بود. بنا بر این گزارش «آی‌پد 2» در ماه ژانویه معرفی و در ماه آوریل به بازار عرضه خواهد شدو صفحه نمایش رتینا که پیش اتر از این در آیفون و ایپاد تاچ 4 مورد استفاده قرار گرفته است بهره خواهد برد.

«کورفمان بروس» تحلیلگر موسسه «Shaw Wu» در این مورد اعتقاد دارد که شرکت اپل در واقع با کوچک‌تر کردن تابلت خود در اندیشه بدست آوردن سهم بیشتری از بازار تابلت‌ها و جذب عده بیشتری از کاربران این‌گونه دستگاه‌ها است.

وی در گفتگو با رویترز همچنین خاطرنشان کرده است که تابلت بعدی اپل که با نام تجاری iPad2  عرضه خواهد شد، دارای دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین VGA  در جلوی خود برای امکان جدید مکالمات ویدیوییFaceTime  خواهد بود.

ipad_2_case

در همین حال تصاویری از کارخانه فاکس‌کان در چین، محل تولید تابلت آی‌پد 2 به بیرون درز پیدا کرده که به روشنی بیانگر وجود 2 دوربین در این تابلت است.

گفتنی است پیش از این در برخی گزارش‌ها نیز اعلام شده بود که تابلت بعدی شرکت اپل به احتمال فراوان دارای صفحه نمایش 7 اینچی خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    قیمتش چنده یعنی ؟

  2. Geeky می‌گوید

    پس خبری از پورت USB نخواهد بود؟