عکس/ ثبت لحظه به دنیا آمدن یک نوزاد در سرویس «گوگل استریت‌ویو»..!

در این تصویر در برابر یک ساختمان در حالی که یک زن روی زمین دراز کشیده و زن دیگری نیز سر او را بر روی پای خود قرار داده بود دیده می شود و یک مرد دیگر در برابر او روی زمین نشسته و نوزادی را بر روی دستان خود دارد.

15

پیش از این بارها و بارها از ثبت تصاویر عجیب در سرویس نمای خیابان یا همان گوگل‌استریت‌ویو برای شما گزارش داده‌ایم. از تصویر مشهورترین زن جهان در گوگل استریت‌ویو تا مردی که با دیدن خود در گوگل استریت‌ویو 46 کیلو وزن کم کرد.

اما ثبت تصویر لحظه به دنیا آمدن یک نوزاد در خیابان، در سرویس گوگل استریت‌ویو تنها می‌تواند معجزه به شمار بیاید.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف س از راه‌اندازی سرویس گوگل استریت‌ویو در کشور آلمان که با سخت‌گیری‌های دولت این کشور که به محو شدن قسمت‌های زیادی از تصاویر این سرویس در این کشور منجر شد، چند سایت خبری در گزارشی از ثبت لحظه به دنیا آمدن یک نوزاد در خیابان ویلمرزدورف در شهر برلین آلمان دادند.

در این تصویر در برابر یک ساختمان در حالی که یک زن روی زمین دراز کشیده بود و زن دیگری نیز سر زن مذکور را بر روی پای خود قرار داده بود، یک مرد دیگر در برابر او روی زمین نشسته و نوزادی را بر روی دستان خود دارد که تصویر این طور حکایت داشت که نوزاد به تازگی به دنیا آمده است.

یک خودروی پارک شده در کنار خیابان که یک درب آن به سمت پیاده‌رو باز بود نیز احتمالا به همین چند نفر متعلق بود. اما کار به همین جا ختم نشد و یک کاربر آلمانی در زیر گزارش وب‌سایت گیزمودو با رد این اتفاق اعلام کرد که:

من یک آلمانی هستم و می‌خواستم به شما بگویم که این تصویر جعلی است. یک بیمارستان در همین خیابان موجود است و آنها هیچ اطلاعی از این موضوع و به دنیا آمدن یک بچه در خیابان نداشتند. در خانه‌ای که در این تصویر نشان داده شده نیز یک موسسه تبلیغاتی وجود دارد که آنها نیز از رخ دادن چنین موضوعی در برابر خانه خود بی‌اطلاع بودند.

این موضوع باعث آن شد که گوگل در این مکان تصویر مذکور را با تصویر جدیدی جابجا کند و حتی پس از آن خانه مذکور را کلا مانند بسیاری دیگر از خانه‌های آلمانی که با درخواست صاحبانش محو شده بود، محو کند.

گیزمودو در گزارش خود و در یک بروزرسانی احتمال واقعی نبودن نوزاد مذکور را داده است اما هنوز هیچ گزارش دیگری در این خصوص منتشر نشده است. اما به نظر شما اگر نوزاد واقعی نبوده باشد، خلق چنین صحنه‌ای آن هم در حالی که چهره‌ها پوشیده شده‌اند، به چه هدف و قیمتی می‌تواند صورت گرفته باشد..؟!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

15 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    چقدر جالب. گوگل چه کارایی میکنه.خخخخخخ

  2. سارا می‌گوید

    واقعا که بهشت زیر پای مادرانه

  3. ارزو می‌گوید

    مادران خیلی ها هنوز دوست دارن که طبیعی زایمان کنند

  4. ارزو می‌گوید

    والی به نظر من هنوزم که هنوز بهشت زیر پای مادران است

  5. نگین می‌گوید

    به نظر من چون دنیا رو به پیشرفت هست دیگه نباید زنها طبیعی زایمان کنند باید سزارین بشوند تا فشاری روی مادر و نوزاد نباشد

  6. عرفان می‌گوید

    خوب که چی

  7. dark prince می‌گوید

    دروغه….مشخص شده.

    1. لیلا می‌گوید

      به نظر من اتاق خاصی نیافتاده که دروغ یا راست باشه تولد یه بچه چرا باید تا این حدعجیب باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. فریدون می‌گوید

    من خودم بچه هفتمم را توی خیابون فارغ شدم .

  9. شکوفه می‌گوید

    سلام
    به نظر من هیچ چیزی قشنگتر از دیدن تولد یه بچه نمیتونه باشه .
    من یک بار تجربه اش رو داشتم.
    این اتفاق یک سال پیش برام افتاد .
    در یک مهمانی وقتی که یکی از مهمانها دیگه نتونست تحمل کنه و در اتاق خواب میزبان فارغ شد .
    من چون به مادر نزدیک بودم جزو کسانی بودم که توی اتاق همراهش رفتم .
    وقتی به دنیا اومد خانومی که بچه رو گرفت برای اینکه ناف بچه رو ببره ، بچه رو داد دست من .
    از ترس که داشتم سکته میکردم میترسیدم که مبادا ازدستم لیز بخوره و بیافته. اما خدا رو شکر هیچ اتفاق بدی نیافتاد . به نظرم فوق العاده ترین صحنه زندگیم رو دیدم و تجربه کردم .
    نمیشه باور کرد که یک موجود زنده از یه محیط به این کوچیکه مچاله بیرون بیاد .
    اما خداست دیگه .
    الله اکبر

  10. باربد می‌گوید

    آقا مهدی اگه وقتش بشه طرف هر جا باشه بارش رو زمین میذاره حالا چه تو قلب آمریکا باشه یا تو ناف تهران یا تو کوه و دشت بهتر نگاه تعصبی نداشته باشید به موضوع

  11. مهدی می‌گوید

    اونی که شما دیدی تو ایرانه و به قول خودت تو کوه و بیابون، اونجا چنین چیزی اتفاق نمیافته همش دروغه

  12. الکس می‌گوید

    درکشور عزیزخودمان ایران هم شیر زنان دلیر ایل ها وعشایر درحال کوچ و در بین راه در کنار بوته ها و یا تخته سنگها کودکان خود را به دنیا می آورند و بند ناف آنها را با سنگ کی برند وکودک را به پشت می بندند و به راه خود ادامه میدهند , من در دوازده سالگی شاهد این رخداد بوده ام, بی گمان هنوز هم چنین است و در آینده نیز چنین خواهد بود.

  13. محمد می‌گوید

    خبر جالبیه
    البته احتمال مزه پرانی گوگلی ها هم بسیار زیاده!!
    یه تبریک هم بابت سایت خوبتون بگم که توی این وانفسای سکوت بلاگستان فارسی، اینجا تنها جاییه که آپ تو دیت و همیشه تر و تازه هستش
    موفق باشید

  14. حسين ميري می‌گوید

    شاید این اتفاق جالب باشه؟ اما… نمیدونم ولش نمیگم
    خبر خوبی بود مرسی محسن جان
    … .
    فارنت: ممنون حسین جان اما کاش نظرتو هم می گفتی هیچ ایرادی هم نداشت