چرا «پرندگان خشمگین» با خوک‌ها صلح نمی‌کنند!

در فیلم کوتاه دو ونیم دقیقه‌ای که اخیرا بر روی یوتیوب قرار گرفته، پرندگان خشمگین در نهایت برای مذاکره با خوک‌های بدذات به پای میز مذاکره می‌آیند تا نهایتا شاید این مخامصه پایان یابد و میلیون‌ها دلار هزینه‌ای که مردم بی‌گناه برای خرید این بازی می‌پردازند، به هدر نرود.

6

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable، اگر شما هم از جمله طرفداران بازی پرندگان خشمگین هستید، آیا تا به حال با خود فکر کرده‌‌ید که چرا پرندگان عصبانی و خوک‌های بدذات در این بازی نمی‌توانند اختلافات خود را کنار بگذارند؟، ویدیویی جدید در یوتیوب به این موضوع پرداخته است.

عصبانیت پرندگان خشمگین، طوفانی عجیب را در دنیای سرگرمی‌ها به راه انداخته و این بازی را به محبوب‌ترین بازی در پلاتفرم آیفون و همچنین شدیدا مورد توجه در پلاتفرم آندروید تبدیل کرده است.

angry birds

اما اگر شما از جمله کاربرانی هستید که اکنون هاج و واج در حال خواندن مطلب بوده و کلا از این بازی بی‌خبرید باید از این موضوع آگاه شوید که این روزها بازی به نام پرندگان خشمگین برای دو سیستم عامل تلفن همراه آیفون و آندروید در دنیا مرسوم  شده که داستان بازی متمرکز بر تلاش پرندگان عصبانی برای نجات تخم مرغ‌های خود از دست خوک‌های بدذات است.

angry birds

اما در فیلم کوتاه دو ونیم دقیقه‌ای که اخیرا بر روی یوتیوب قرار گرفته، پرندگان خشمگین در نهایت برای مذاکره با خوک‌های بدذات به پای میز مذاکره  می‌آیند تا نهایتا شاید این مخامصه پایان یابد و میلیون‌ها دلار هزینه‌ای که مردم بی‌گناه برای خرید این بازی می‌پردازند، به هدر نرود.

اما در این فیلم می‌بینیم که پس از یک مکالمه کوتاه دوباره جنگ بین این دو از سرگرفته می‌شود و حتی این بار شدیدتر به پر و پای هم می‌پیچند.

angry birds

این ویدیو به نام Erez Nehederet (زبان عبری) که به معنی کشور شگفت‌انگیز است به عنوان یک کلیپ تبلیغاتی در کشور اسرائیل نمایش داده می‌شود و حتی برخی ان را دارای معانی سیاسی از جمله نبرد مبارزان فلسطینی و لبنانی با اسرائیل مرتبط دانسته‌اند و البته با توجه به اسراییلی بودن آن نمی‌توان این ایده را نادیده گرفت.

البته اگر این ایده درست باشد تنها چیزی که در شناسایی طرفین به مبان می‌آید این است که پرندگان خشمگین فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها هستند که قصد دارند تخم مرغ و مهمترین چیز خود را که همان سرزمین فلسطین است، از دست خوک‌ها که همان اسرائیلی‌ها باشند آزاد کنند و البته اینجا تعیین مصداق تخم‌مرغ باز هم مساله‌ساز می‌شود..!،  تا نظر شما خوانندگان عزیز چه باشد؟

پیشنهاد ویژه: اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید و از یک گوشی آندروید برخوردارید و یا آیفون دارید، توصیه می‌کنیم، تجربه شیرین این بازی را از دست ندهید..!

دانلود آهنگ بازی پرندگان خشمگین

ترفند / چگونه به تمام دنیای «پرندگان خشمگین» راه پیدا کنیم!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. آرمان مشاغل می‌گوید

    مایه تاسفه که برای ویندوز موبایل ساخته نشده..

  2. شنتیا می‌گوید

    cna جان برای مایمو هم نسخه ی کامل عرضه شده
    ولی symbian هنوز دارای نسخه کاملی نیست

  3. cna می‌گوید

    شنتیا جان … من فکر مبکنم منظور نسخه ی کامل بوده …
    چون نسخه ی کامل فقط برای iso و android اومده

  4. شنتیا می‌گوید

    این بازی برای پلت فرم مایمو هم موجوده و جالب توجه این که تنها سیستم عاملی که بعد از ios این بازی براش عرضه شد مایمو بود نه آندروید
    الانم که برای سیمبیان 3 هم اومده لطفا بیشتر دقت کنید

  5. ar30 می‌گوید

    من این بازی رو تو desire نصب کردم . خیلی آش دهن سوزی نبودش

  6. کوروش می‌گوید

    عاشق این بازی هستم. کاش لینک مطلب قبلی خودتون که همون ترفنده بود یا مطالب دیگر رو هم تو همین خبر میزاشتید.