«صدای گوگل» سرانجام به آیفون رسید!

این برنامه بعد از 16 ماه کشمکش بین گوگل و اپل و انجام تغییراتی به فروشگاه نرم افزاری اپل راه یافته است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،شرکت گوگل سرانجام موفق شد برنامه صدای گوگل یا همان Google Voice را بعد از 16 ماه در فروشگاه App Store اپل قرار دهد.

این برنامه گوگل اکنون بصورت رایگان برای کاربران آمریکایی در فروشگاه آیتونز ایالات متحده قرار دارد و هنوز نسخه بین المللی آن ریلیز نشده است .

مهمترین ویژگی های این برنامه رایگان عبارت است از :

-نرخ بسیار ارزان برای مکالمات بین المللی

-ارسال پیامک رایگان با شماره‌های آمریکا

-امکان تماس‌های صوتی انتقال یافته

-هشدار بافاصله بعد از دریافت تماس صوتی جدید و یا پیامک متنی

-امکان دسته بندی لیست علاقمندی‌ها برای شماره‌گیری سریعتر

گفتنی است که این برنامه برای پلاتفرم آندروید در حدود یک سال است که در دسترس کاربران است و گوگل مدت مدیدی است که در کشمکش با شرکت اپل برای دریافت مجوز این برنامه بود و در مراحلی نیز منجر به تنش در روابط این دو شرکت شده بود.

گفته می‌شود که بهانه شرکت اپل عدم دریافت استاندار FCC  بخاطر عدم پشتیبانی این نرم افزار از HTML5 بوده که گوگل با قراردادن این ویژگی  ،استاندار موسسه FCC  را دریافت کردند و به این ترتیب موفق شدند تا این بهانه اپل را نیز از دستانش خارج کنند و این برنامه نیز در فروشگاه App Store قرار گرفت.

لینک دانلود برنامه در آیتونز(در اینجا)

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رضا می‌گوید

    ممنون ولی واقعا اسم بی خودی برای این عنوان انتخاب کردید