تمسخر سامسونگ توسط مایکروسافت در ترمینال گلکسی اس 5 فرودگاه هیترو لندن!

قبل از اینکه سامسونگ شروع به تبلیغات برجسته و بی‌سابقه در ترمینال 5 فرودگاه هیترو لندن کند و این ترمینال را به نام خود بزند، این نوکیا بود که با بیلبوردهای خود این خانه بریتیش ایرویز را اشغال کرده بود و البته مطابق معمول تمایلی به دست و دلبازی و صرف هزینه برای تبلیغات بیشتر نداشت.

1

GS5-Terminal

اما حالا که این شرکت در زیر پرچم مایکروسافت قرار گرفته، تصمیم گرفته که تبلیغات واقعا عجیب و غریب سامسونگ در این ترمینال را با اعزام چهار اصطلاحا “Lumianauts” مورد هجو قرار دهد. این چهار Lumianauts ظاهرا در جستجوی یک کهکشان جدید اقدام به پرواز در این ترمینال کرده‌اند اما ناامیدی آشکار خود را از اینکه چنین موردی در ترمینال مذکور نیافته‌اند، ابزار کرده‌اند.

Lumianauts-Microsoft
بدین ترتیب مایکروسافت از این اقدام تبلیغاتی ضدتبلیغات خود چنین نتیجه‌گیری کرده که” لومیای موجود در جیب ما همیشه فراتر از این جهان است” که البته بسیار زیرکانه و هوشمندانه به نظر می رسد.

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیدبرتر می‌گوید

    اینقدر خوشم میاد که سامسونگ ضایه میشه!!!