هشدار سونی: دسته‌های بازی تقلبی «پلی‌استیشن 3» منفجر می‌شوند!

سونی در صفحه هشدارهای خود به مشتریان ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرده است که این شرکت به مشتریان خود توصیه می‌کند که در هنگام خرید دسته‌های بازی بی‌سیم پلی‌استیشن 3 احتیاط کامل را به عمل آورند

2

به گزارش فارنت و به نقل از آی‌تی‌مدیا شرکت سونی اعلام کرد که اخیرا دسته‌های بازی یا به اصطلاح کنترلرهای بازی کنسول پلی‌استیشن 3 از نوع جعلی و تقلبی آن در بازار مشاهد شده است.

سونی در صفحه هشدارهای خود به مشتریان ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرده است که این شرکت به مشتریان خود توصیه می‌کند که در هنگام خرید دسته‌های بازی بی‌سیم پلی‌استیشن 3 احتیاط کامل را به عمل آورند و نسبت به فروشگاه محل خرید خود در خصوص کیفیت، اطمینان و اصل بودن جنس خریداری شده اطمینان لازم را کسب کنند.

این شرکت در ادامه افزوده است که این دسته‌های ارزان‌قیمت حتی ممکن است خطرناک بوده و به آتش گرفتن و منفجر شدن دسته بیانجامد.

سونی تاکید کرده است که در به‌روزرسانی‌های آینده این کنسول بازی این دسته‌های بازی تقلبی از کار خواهند افتاد و این شرکت از آنها پشتیبانی نخواهد کرد.

کوتاکو سخنگوی سونی در ادامه افزوده است که این شرکت تنها دسته‌های بازی تقلبی را پشتیبانی نخواهد کرد و در صورتی که هر یک از مشتریان با دسته‌های بازی تایید شده و اصلی بهاین مشکل برخوردند با خدمات پس از فروش سونی تماس حاصل نمایند.

خوب حالا راه شناسایی دسته‌های تقلبی چگونه است اگر در بازار ایران به دنبال خرید دسته‌بازی پلی‌استیشن 3 هستید که با توجه به نفوذ چشم بادامی‌ها در بازار ایران باید به دنبال راهنمای شناسایی دسته‌های اصلی باشید اما چاره‌ای نیست و فعلا ما یکی از راه‌های شناسایی دسته‌های تقلبی را به شما می‌گوئیم.

در دسته‌های تقلبی سفید شما شاهد بارکدی بر روی پشت دسته هستید که به حرف U ختم می‌شود که این نشاندهنده تقلبی بودن دستگاه است چرا که دسته‌های سفید اصلا در آمریکا عرضه نمی‌شوند.

حال اگر شما بدنبال باقی راه‌های شناسایی دسته‌های تقلبی و اطمینان از اصل بودن دسته‌های بازی کنسول پلی‌استیشن 3 خود هستید، بهتر است این فیلم که نحوه شناسایی دسته‌های بازی تقلبی را شرح داده به تماشا بنشینید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد رضا می‌گوید

    سلام دسته تقلبی برای پلی استیشن۳ فت ضرر داره

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر ضرری نداره