عکس: شیر آبی برای دوران هدفمندسازی یارانه‌ها..!

این بار قصد داریم به شما شیر آبی را معرفی کنیم که تنها به اندازه نیاز شما آب از آن سرازیر می‌شود و شما به راحتی می‌توانید میزان آب مصرفی خود را نیز کنترل کنید.

3

فارنت: این روزها در ایران عزیزمان بحث از هدفمندسازی یارانه‌ها و خوبی وبدی آن است که ما در این مطلب قصد پرداختن به آن رانداریم. ما قصد داریم به شما شیر آبی را معرفی کنیم که تنها به اندازه نیاز شما آب از آن سرازیر می‌شود و شما به راحتی می‌توانید میزان آب مصرفی خود را نیز کنترل کنید.

«جاسپر هو» نام طراحیست که این شیر آب پیش کنترلی را با ایده «نه کمتر، نه بیشتر» طراحی کرده است و بر روی آن صفحه نمایشی را تعبیه کرده که علاوه بر میزان کل آب مصرفی، درجه حرارت آن و مقدار زمان مصرف به صورت معکوس نمایش داده می‌شود.

این صفحه نمایش انرژی مورد نیاز خود را از ریزش آب کسب می‌کند و پس از سی ثانیه از اتمام ریزش آب خاموش می‌شود.

البته این طور به نظر می‌رسد که مشکل اصلی استفاده از این شیر آب، در نظر گرفتن موضوع استففاده از این شیر برای شستن ظروف در آشپزخانه باشد که تنها می‌توان این طور در نظر گرفت که استفاده کننده از این شیر از یک دستگاه ماشین ظرفشویی بهره می‌برد.

خوب اگر از این شیر آب صرفه‌جو خوشتان آمده است نیازی نیست برای خرید آن از هم اکنون برنامه‌ریزی کنید، چون این شیر آب هنوز در مرحله طراحی و ایده و یا به قول دوستان فرنگی‌امان «کانسپت» است و حالا حالاها باید متظر ماند، به هر حال این هم ایده‌ای بود.

منبع: یانکودیزاین

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. طراحی سایت می‌گوید

    خیلی عجیبه!!!

  2. Martik می‌گوید

    اینجوریشو دیگه ندیده بودیم!

  3. امیر می‌گوید

    جدا بکارن این طراحاشون این چه طرح مبتذل دارن