دردسر «گوگل‌ارث» برای صاحبان استخرهای شخصی در آمریکا!

دیگر هیچکس در حیاط خانه خود نیز نمی‌تواند کاری در حریم شخصی خود انجام داده و محرمانه بماند، چرا که مقامات محلی ممکن است از گوگل‌ارث استفاده کرده و در حال تماشای شما باشند.

8

به گزارش فارنت و به نقل از فاکس‌نیوز مسئولان شهرداری شهر ریورهد در نزدیکی نیویورک از سرویس گوگل‌ارث برای یافتن دارندگان استخرهای غیرمجاز در حیاط‌های پشتی خانه‌ها استفاده می‌کنند.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز در گزارش خود آورده است که دیگر هیچکس در حیاط خانه خود نیز نمی‌تواند کاری در حریم شخصی خود انجام داده و محرمانه بماند، چرا که مقامات محلی ممکن است از گوگل‌ارث استفاده کرده و در حال تماشای شما باشند.

این شبکه تلویزیونی در ادامه آورده است که مقامات یکی از شهرهای منطقه لانگ‌آیلند در نزدیکی نیویورک از گوگل‌ارث برای پیدا کردن استخرهای شخصی بدون مجوز استفاده می‌کنند و این موضوع در حالی صورت می‌گیرد که برخی طرفداران حفظ حریم شخصی آن را محکوم می کنند.

فاکس‌نیوز در ادامه افزوده است که مقامات شهری، شهر ریورهد در نیویورک اعلام کرده‌اند که وظیفه آنها این است که مطمئن شوند که ساختمان‌ها استحکام لازم را دارند و این اطمینان با استفاده از دستورالعمل‌ها، قوانین و حتی اینترنت حاصل می‌شود که اینترنت سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای این کار است.

مقامات این شهر اعلام داشته‌اند که تاکنون 250 استخر غیرمجاز تاکنون با استفاده از گوگل‌ارث شناسایی شده‌اند و شهرداری این شهر بیش از 75 هزار دلار از صاحبان این استخرها جریمه دریافت کرده است.

سرویس گوگل‌ارث نیز با اشاره به این موضوع در وبلاگ خود، دو داستان مشابه دیگر در این خصوص را ذکر کرده است.

گوگل‌ارث در وبلاگ خود اورده است که داستان کشف استخرهای غیرمجاز تنها یکی از داستان‌هاییست که ما پیش از این در خصوص گوگل ارث نوشته بودیم. 5 سال پیش اداره مالیات با استفاده از گوگل‌ارث و عکسبرداری از اراضی شخصی یکی از شهروندان به وی اطلاع داد که به دلیل ساخت یک عمارت جدید باید تن به پرداخت مالیات آن دهد.

گوگل در ادامه آورده است که یک خبر دیگر نیز مربوط به استخر و گوگل‌ارث پیش از این وجود داشت و آن هم استفاده یک کارشناس تعمیر و نگهداری استخر از سرویس گوگل‌ارث برای شناسایی خانه‌های دارای استخر بود که با شناسایی این اماکن لیست آدرس‌هایی را که برای تبلیغات به انها مراجعه می کرد، تکمیل می‌نمود.

به نظر می‌آید که استفاده از برخی سرویس‌های اینترنتی اگر چه در برخی اوقات به نفع کاربران است اما اگر این سرویس بخواهد علیه کاربران استفاده شود چندان مورد پسند شهروندان نیست.

شما هم اگر می‌خواهید به این شهر و ساکنان بدشانس ان سری بزنید می توانید با گوگل‌ارث به آنجا سفری داشته باشید.

View Larger Map

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. کیانا می‌گوید

    اگه یه بار رفته بودین گوگل ارث میدیدین اونقد زوم نمیکنه که همه چیو ببینین! حالا نکه مملکت خودمون آخر رعایت حریم شخصیو ایناس!!!! اول شعورو سوادتونو یکم ببرین بالا بعد از بقیه ایراد بگیرین

  2. mohammad می‌گوید

    دوستمون حرف جالبی زده.واقعا اگه ایران اینترنت پرسرعت داشت با این کاربرای بیکار و فرهنگ غلط تماشایی بود.

  3. روح الله می‌گوید

    بدین ترتیب بشقابهای ماهواره ها را هم می شود بدین ترتیب شناسایی نمود تا بحمد الله از تهاجم فرهنگی در امان بمانیم.

  4. sara می‌گوید

    ina az khodashoone namayesh dade beshan badeshoon nemiad

  5. مهدی می‌گوید

    جالب بود.

  6. محمد می‌گوید

    گوگل هم از تاثیر گذار بودن بدش نمیاد :)

  7. hesam می‌گوید

    che bekhan che nakhan az hame chiz ax migiran , khodetoono narahat nakonin

  8. ho3n می‌گوید

    خوبه ایران اینترنت زیاد قوی نداره، اونوقت با این جماعت بیکار تا فی خالدون تهران رو مارک میکردند:D