عذرخواهی رسمی سامسونگ و تعویض رایگان گوشی کاربران شاکی چینی!

سامسونگ به تازگی بابت مشکلات به وجود آمده برای کاربران چینی با برخی گوشی‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت از آن‌ها رسماً عذرخواهی کرد.

0

فارنت: سامسونگ به تازگی بابت مشکلات به وجود آمده برای کاربران چینی با برخی گوشی‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت از آن‌ها رسماً عذرخواهی کرد.

IFA_Samsung_Galaxy_Note_II_012

پس از این‌که برنامه‌ای نیم‌ساعته روز دوشنبه گذشته برای نمایش مشکلات موجود در برخی گوشی‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ از رسانه این کشور پخش شد و مشخص شد که برخی از این گوشی‌ها روزی 30 بار کرش کرده و دچار مشکل می‌شوند این کمپانی کرده‌ای مجبور به عذرخواهی شد.

طی بیانیه‌ای در وب‌سایت چینی سامسونگ آمده است: “ما انتقادات و بررسی‌های رسانه‌ها را قدر می‌دانیم. به علت بعضی مشکلات مدیریتی ما سبب آزردگی و ایجاد مشکلات برای مشتریانمان شده‌ایم و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.”

قرار شده تا این کمپانی کره‌ای گوشی‌های معیوب گلکسی اس 3 و گلکسی نوت 2 را به صورت رایگان تعمیر کند و به افرادی که پیش از این خودشان اقدام به تعمیر گوشی‌ها در مراکز مجاز کرده‌اند هزینه تعمیر را بازگشت دهد. همچنین برای افرادی که حتی پس از دو بار تعمیر باز هم با گوشی‌هایشان مشکل دارند سامسونگ اقدام به تعویض رایگان گوشی‌هایشان خواهد کرد.

سامسونگ اولین شرکتی نیست که از مشتریان چینی رسماً عذرخواهی می‌کند. از آن‌جایی که بازار بزرگ چین برای این شرکت‌ها بسیار مهم و حیاتی است شش ماه پیش نیز مدیرعامل اپل تیم کوک برای مشکلات پیش آمده پیرامون تعمیرات و ضمانت گوشی‌های آیفون 4 و 4S از کاربران چینی عذرخواهی کرده بود.


پایان مطلب/

Source: Thenextweb

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.