مشکل آنتن‌دهی آیفون 4 جدی است!

کاربران آیفون 4 با لمس نقاط خاص از تلفن همراه خود با افت سیگنال آیفون 4 و کاهش سرعت اینترنت مواجه شده اند.

12

کاربرانی که آیفون 4 را خریداری کرده‌اند با مشکل بی‌سابقه عدم آنتن دهی تلفن همراه خود روبرو شده‌اند. مشکل آنتن دهی آیفون 4 هم اکنون به یک بحث داغ در شبکه‌های اجتماعی بدل شده است و عده‌ای از کاربران نیز گزارش داده‌اند که در هنگام گذاشتن انگشتان دست در یک منطقه خاص آیفون تلفن همراه آنان مشکل آنتن‌دهی پیدا می‌کند.

این کاربران همچنین گزارش کرده‌اند که وقتی انگشتان خود را از یک منطقه خاص در آیفون برداشته و یا ایفون را بر زمین میگذارند دوباره آنتن به حالت معمول خود بازمی‌گردد.

زمان زیادی از کنفرانس اپل نگذشته است که استیو جابز در آن کنفرانس با اطمینان خاص از آنتن آیفون 4 با عنوان “Brilliant Engineer” یاد کرده بود، عنوانی که پروفسور “Gert Frolund Pedersen” استاد دانشگاه معروف” Aalborg”چندان به آن اعتقاد نداشت و قبل از عرضه ایفون 4 مدعی شده بود که لمس آنتن ایفون توسط انگشتان موجب ایجاد تداخل مغناطیسی و در نتیجه مشکل انتن‌دهی این تلفن همراه خواهد شد.

این تداخل رادیوی و مغناطیسی با آزمایش وب سایت گیزمودو در مورد سرعت اینترنت این تلفن همراه نیز همراه شد که لمس انگشتان سبب افت فاحش سرعت اینترنت در این تلفن همراه خواهد شد.

شاید الان بتوان اقدام بی‌سابقه شرکت اپل در مورد تولید محافظ Bumper را برای آیفون 4 توجیه کرد زیرا نه  شیشه هلیکوپتری ایفون4 نشکن است و هم اینکه این تلفن همراه مشکل آنتن دهی دارد و این قاب محافظ این عیوب را می‌پوشاند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تماشای ویدیوهای مربوطه می توانید به اینجا مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

12 نظر برای این مطلب
  1. […] در سال گذشته مشکل آنتن در آیفون ۴ وجود داشت (در اینجا و اینجا بخوانید) امسال به نظر می‌رسد باتری پاشنه آشیل […]

  2. […] از عرضه آیفون ۴ بسیاری از کاربران از مشکل آنتن‌دهی (در اینجا) و همچنین نور زرد در تصاویر گرفته شده (در اینجا) و حتی […]

  3. […] دور جدیدی از این بدشانسی‌ها آغاز شد و مشکلاتی نظیر آنتن‌دهی و طریقه در دست گرفتن این تلفن همراه و حتی مشکل عکاسی با […]

  4. کوروش می‌گوید

    بیچاره استیو جابز :))

    راستی چقدر خوب میشد زیر هر خبر ی دکمه تشکر یا چیزی وجود داشت.

  5. saeed می‌گوید

    قیمت فکتوری آنلاک در سوئد 750 هزار تومان 16 گیگ

  6. عليرضا می‌گوید

    سلام دوستان قیمت ایفون۴روکسی نمیدونه؟

  7. saeed می‌گوید

    تبلیغات منفی نیست چون خود استیو جابز به این نکته اشاره کرده و نحوه صحیح گرفتن دستگاه رو توضیح داده…

  8. آروین می‌گوید

    من این آیفون 4 رو دارم. خیلی هم خوبه. اینها همه تبلیغات منفی هستش که میخواهند یک شرکت موفق را که باهاش نمیتونند رقابت کنند رو خراب کنند.

  9. cena می‌گوید

    گند زده این دفعه

  10. […] پیش از این در خبری اعلام کرده بودیم که کاربرانی که آیفون ۴ را خریداری کرده‌اند با مشکل بی‌سابقه عدم آنتن‌دهی تلفن همراه خود روبرو شده‌اند و مشکل آنتن‌دهی آیفون ۴ به یک بحث داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و عده‌ای از کاربران نیز گزارش داده‌اند که در هنگام گذاشتن انگشتان دست در یک منطقه خاص آیفون تلفن همراه آنان مشکل آنتن‌دهی پیدا می‌کند. […]

  11. mamad می‌گوید

    واقعا!!!!!!

  12. مهدي می‌گوید

    آیفون هم ایفونهای قدیم