ایسر به مایکروسافت: به ویندوزفون 8 علاقمندیم اما منافع شرکت ارجح است!

شرکت ایسر اعلام کرده درسال جاری هیچ برنامه‌ای برای عرضه دستگاهی با سیستم عامل ویندوزفون 8 نداشته و سیاست‌های آینده این شرکت نیز مرتبط با میزان فروش محصولاتش خواهد بود.

1

فارنت: همکاری و استفاده از شرکای تجاری، نقشی مهم در نائل آمدن شرکت‌ها به موفقیت‌های بزرگ دارد. مایکروسافت نیز با عرضه ویندوز فون 8، دریافته که برای بدست آوردن شرایط ایده‌آل، نیاز به همکاری فعال با دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های همراه دارد.

اما شرکت‌هایی نظیر ایسر، با دیدی متفاوت به این قضیه نگاه می‌کنند. آلن بِرنز، مدیر ارشد بخش گوشی‌های هوشمند ایسر در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در این زمینه می‌گوید: ” ما نگاهی مثبت به ویندوز فون 8 داریم ، این سیستم عامل کارایی خوبی دارد. سازگاری با Xbox در آن، قابلیتی ستودنی است اما هیچ کس چیزی از این سیستم عامل نمی‌داند!”

Windows-Phone-8

وی می‌افزاید : ” همه افراد حاضر در تیم ما علاقه‌ای خاص به استفاده از این سیستم عامل در محصولات تولیدی دارند اما پیش از این ما باید دیدی کامل از آنچه به خریداران می‌فروشیم داشته باشیم. امسال ما تصمیم گرفتیم این سیستم عامل را بر روی محصولات تولیدی‌مان استفاده نکنیم و سیاست‌های سال آینده ما نیز در ارتباط با میزان فروش محصولات‌مان اتخاذ خواهد شد.”

وی در ادامه با خطاب قرار دادن مایکروسافت گفت :”موقعیتی که ما اکنون در بازار داریم  تشابهات زیادی با برندهای دیگر دارد اما مایکروسافت باید این نکته را مدنظر قرار دهد که ما نمی‌توانیم به ابزاری برای توسعه برند آنها مبدل شویم، به عقیده من نوکیا هم باید به فکر برند خودش باشد.”
در حال حاضر ، مایکروسافت با پشتیبانی شرکت‌هایی مانند نوکیا و اچ‌ تی سی و علاقه سامسونگ برای همکاری و ساخت گوشی‌های با قیمت پایینتر توسط هواوی را در بازار باعث گردیده است اما شرکت‌هایی مانند LG,Dell و ZTE راه خود را پس از ویندوزفون 7 از این شرکت جدا کرده‌اند.

Source: mobot

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. body می‌گوید

    آفرین. ایسر به نکته ی خوبی اشاره کرد که مایکروسافت با استفاده از شرکت های موبایل سازی قصد داره روی اونا چیره بشه. طوری که فردی که گوشی دارای سیستم عامل 8 را میخره، به برند گوشی توجه زیادی نمیکنه بلکه به برند ویندوزفون 8 و مایکروسافت توجه داره!