فیدلی بهترین خوراک ذهن شما

گزینه‌های مختلفی در فیدلی وجود دارند که به راحتی می‌توانید برنامه را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید و در ضمن این قابلیت شخصی سازی با رنگ‌های گوناگون به کمک کاربر می‌آید تا محیط فیدلی بیش از بیش دوستانه و به قولی یوزر فریندلی باشد.

2

فارنت:بسیاری از برنامه‌های خوراک خوان در فروشگاه اپ استور اپل وجود دارند  که خوب Feedly  هم یکی از این برنامه‌ها است ولی یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در این فروشگاه است و با رابط کاربری و سرعت عمل بسیار بالا به نوعی برترین برنامه رایگان در این زمینه است.

feedly. feed your mind.

هنگامی که شما برای اولین بار Feedly را راه اندازی می‌کنید شما می‌توانید فیدها را به صورت دستی و یا از حساب گوگل ریدر خود به آن اضافه کنید  و البته قبل از اینکه شما به خاطر بسته شدن گوگل ریدر نگران باشید فیدلی این خوراک‌ها را در خود ذخیره کرده و دیگر احتیاجی به اتصال به گوگل ریدر خود نخواهید داشت و این انتقال از گوگل ریدر به فیدلی به بهترین نحو بدون اینکه شما متوجه شوید رخ می‌دهد.

feedly_ipad_screen1

فیدلی دارای یک ارتباط خوب و دوستانه با خدمات رایگانی همچون Pocket ،  Instapaper و bit.ly است و شما در منوی تنظیمات فیدلی می‌توانید تنظیمات مربوط به اکانت خود در این سرویس‌ها را وارد کرده تا بتوانید در روزهای بعدی نیز به راحتی به خواندن مطالب این سرویس‌ها در این برنامه بپردازید و در ضمن شما در زمانی که در هنگام خواندن مقاله‌ای بوده و کاری برای شما پیش می آید می توانید از منوی بوکمارک و چک کردن گزینه read later section ،مقاله را برای خواندن در سر فرصت ذخیره کنید.

feedly

در ضمن اگر شما تمامی مقالات در یک صفحه را خوانده باشید با زدن یک ضربه تند و شدید تمامی مقالات به صورت خوانده شده مارک می‌شوند و اگر یک ضربه کوتاه و شدید وارد کنید فقط آن مقاله به صورت خوانده شده مارک میشود و اگر شما یک ضربه تند وشدید را به صورت اشتباه زدید با کشیدن صفحه در جهت مخالف می‌توانید دوباره مقالات را به صورت خوانده نشده قرار دهید.

گزینه‌های مختلفی در فیدلی وجود دارند که به راحتی می‌توانید برنامه را به دلخواه خود سفارشی سازی کنید و در ضمن این قابلیت شخصی سازی با رنگ‌های گوناگون به کمک کاربر می‌آید تا محیط فیدلی بیش از بیش دوستانه و به قولی یوزر فریندلی باشد.

feedly_iphone_screens2

در ضمن شما دارای گزینه‌هایی همچون گوگل پلاس ،فیس بوک هستید تا شما بتوانید مقالات مورد علاقه خود را با دوستانتان  به اشتراک بگذارید.

خوب

-رابط کاربری بسیار خوب با انتخاب رنگ مناسب که خواند را بسیار آسان تر می‌کند.

-دارای افزونه‌های متنوع برای مرورگرهای مختلف که اتصال را همیشه بروز نگه می‌دارد.

-خواندن و مرور مطالب سریع که بی انصافی است که اگر نگوییم واقعا سریع است.

-هنگامی که چراغ گوگل ریدر نیز خاموش شود بازهم شما امکان بروز کردن فیدهای خود را دارید.

-راهکارهای فراوانی برای به اشتراک گذاری مطالب از جمله در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان وجود دارد.

بد

-بدون استفاده از تنظیمات کلی ،فقط یک برنامه ساده است و تعویض همه آنها کمی وقت گیر است.

-امکان نشان دادن عددی فیدهای خوانده نشده وجود ندارد که شاید مهم نباشد ولی برای بسیاری از کاربران بسیار مهم است.

نتیجه گیری:

یکی از مهم ترین بخش‌های یک برنامه خوراک خوان توانایی خواندنهر چیزی است و فیدلی به طور قطع دارای این قابلیت است و با رابط کاربری جذاب و اجتناب از شلوغی بیش از حد جلب توجه می‌کند.

در ضمن گزینه‌های مختلفی برای شخصی سازی از جمله تغییر تم و فونت وجود دارد که یکی از ویژگی‌های بسیار خوب و عالی یک برنامه خوراک خوان است که هر گونه پروتکلی را نیز پشتیبانی می‌کند .

اگر شما به دنیال پیدا کردن یک جانشین برای گوگل ریدر هستید و یا اینکه فقط یک برنامه خوراک خوان زیبا و دوست داشتنی برای آیفون یا آی پد خود می‌خواهید که خوب فیدلی دارای تمامی این گزینه‌ها است و با توجه به اینکه رایگان است شما واقعا چیزی برای از دست دادن نخواهید داشت.

تیم فارنت این برنامه بسیار مفید و عالی را به شما خوانندگان عزیز فارنت پیشنهاد می‌کند.

امتیاز فارنت:9 از 10

لینک آی‌تونز

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    من یه مشکلی دارم تو فیدلی واونم اینه که من مثلاً سایت ایسنا رو اضافه میکنم بعدش وقتی مراجعه میکنم به فیدلی مثلاً ۲۰۰خبراومده من دراینجا همه رو مارک میکنم تا دیگه از بین بره ولی بعد هنوز برروی ایسنا ۲۰۰تا خبر وجود داره هرچی مارک میکنم دوباره وجود دارند.مشکل کار کجاست راهنمایی کنید

  2. شاهین می‌گوید

    با تجربه ای که داشتم از این اپ برنامه خیلی خوبی هست ولی ضعف های زیادی داره. محیط کاربری دوست داشتنیی داره ولی خیلی باعث سر در گمی آدم میشه حین خوندن فیدها در ضمن عکس های خبرها رو به هیچ وجه نمایش نمیده مگر اینکه از v.p.n استفاده بشه
    به نظرم برنامه taptu بهترین تو زمینه فید خوندن هستش که ازش دارم استفاده میکنم با یه محیط کاربری زیبا و روون که قابلیت پشتیبانی از اکانت گوگل رو هم داره و همه مطالب یه خبر رو به صورت کامل نشون میده و حتی اخبار سایت های مسدود شده رو هم بدون نیاز به v.p.n نمایش میده متاسفانه کمتر بهش توجه شده تو این مدت
    فارنت جان اگه مقدور بود برات یه مطلب راجع به این برنامه بذار حتما