دانشمندان: بیگانگان سفینه «ویجر2» را دزدیده‌اند!

محققان علوم فضایی درآلمان ادعا می‌کنند که منشاء سیگنال‌های مزاحم سفینه ویجر2 ،بیگانگان هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily، محققان علوم فضایی در آلمان بر این باورند که سفینه فضایی “ویجر 2” (Voyager 2) که متعلق به سازمان فضایی آمریکا یا همان ناسا است، توسط بیگانگان دزدیده و به سرقت رفته است .

چندی پیش یک سری امواج مزاحم و سیگنال‌های تحریف شده از طرف سفینه بدون سرنشین ویجر 2 که در حال طی مدار خود در منظومه شمسی است ارسال شد و بنا بر ادعای دانشمندان آلمانی ممکن است این سیگنال‌ها حاوی پیامهای جالبی بوده باشند.

این محققان علوم فضایی در گفتگو با روزنامه بیلد اعلام کرده اند که به احتمال فراوان این سفینه توسط بیگانگان ربوده شده تا آنها به وسیله آن به کره زمین پیغام ارسال کنند.

البته ناسا در این میان بیکار نمانده و در واکنش به این موضوع اعلام کرده که این سیگنال‌های نامفهوم بیشتر یک اشکال در سیستم رادیویی این سفینه است و بوسیله یک نرم افزار ساده مشکل برطرف می‌شود.

گفتنی است که ویجر 2 حاوی پیامدهای خوشامدگویی به بیش از 55 زبان زنده در دنیا است و البته هیچ کدام از پیام‌های دریافتی ناسا شبیه این پیام‌ها نبودند.

ویجر 2 و خواهر بزرگترش یعنی ویجر یک در دورترین نقاط قابل دسترس توسط بشر هستند و ویجر 2 تاکنون سیارات مشتری، زحل، اورانوس و نپتون را پشت سرگذاشته و با زمین در حدود 8600000000 مایل فاصله دارد و هنوز هم در حال دورشدن و کشف فضاهای جدید است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.