عرضه بهترین برنامه عکس تلفن همراه سال 2012 برای اندروید

برنامه محبوب «اسنپ‌سید» Snapseed که عنوان بهترین برنامه عکس تلفن همراه سال ۲۰۱۲ (TIPA) و همچنین برنامه سال ۲۰۱۱ آی‌پد شناخته می‌شود و پیش از این تنها برای سیستم‌عامل iOS ارائه‌شده بود به جمع برنامه‌های اندروید راه یافت.

1

فارنت: برنامه محبوب اسنپ‌سید Snapseed که عنوان بهترین برنامه عکس تلفن همراه سال ۲۰۱۲ (TIPA) و همچنین برنامه سال ۲۰۱۱ آی‌پد شناخته می‌شود و پیش از این تنها برای سیستم‌عامل  iOS ارائه‌شده بود به جمع برنامه‌های اندروید راه یافت.

اگر چه معمولا بسیاری از برنامه‌های پولی iOS‌ برای اندروید به صورت رایگان عرضه می‌شود اما ظاهرا سازندگان این برنامه رویه‌ای متفاوت در پیش گرفته و این برنامه را که قبلا در اپ‌استور اپل قیمتی معادل 4.99 دلار داشت همزمان با عرضه نسخه اندروید هم‌اینک به‌طور رایگان در اختیار کاربران هر دو سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار‌خواهد‌ گرفت.

اما دلیل اصلی ارائه این برنامه برای اندروید چیست؟ شرکت نرم‌افزاری نیک (Nik Software) سازنده برنامه Snapseed پاییز امسال توسط گوگل خریداری شد و ظاهرا این مهمترین و شاید تنها دلیل عرضه این برنامه برای اندروید به جز گستره وسیع‌تر مخاطبان آن باشد.

این برنامه در سیستم عامل اپل به‌خاطر طیف وسیع فیلترها، کنترل‌های لمسی بصری و قابلیت‌های به‌اشتراک‌گذاری قوی ستایش می‌شد و حالا نسخه اندروید این برنامه هم همین قابلیت‌ها را برای شما به ارمغان خواهد‌آورد و البته مطمئنا مانند اینستاگرام از گستره مخاطبان بیشتری مواجه خواهد شد.

کار با Snapseed بسیار ساده است، می‌توانید از ابزارهای این برنامه نظیر “تصحیح خودکار با یک لمس”، قابلیت‌های برش و چرخش عکس و تنظیمات مخصوص که به کاربر اجازه می‌دهد قسمتی از عکس را برای اعمال تغییرات انتخاب کند به راحتی بهره ببرید.

در ضمن نسخه ویندوز و مکینتاش این برنامه نیز عرضه شده اما مانند نسخه اندروید و iOS ان رایگان نیست و به قیمتی کمتر از 20 دلار عرضه می‌شود.

دانلود نسخه اندروید

دانلود نسخه iOS

Source: Laptopmag

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مسعود569 می‌گوید

    مطلب قدیمی
    این اپلیکیشن 6.12.2012 معرفی شد، یعنی 8 روز پیش، و همون موقع هم توی نارنجی
    معرفی الان این اپ لطفی نداره
    خوش باشید