عرضه بازی الاغ بیل گیتس؛ قدیمی‌ترین بازی کامپیوتری جهان در آی‌تونز اپل

اگر از خوره‌های بازی قدیمی هستید و این بازی را در یک دستگاه آی.بی.ام مورد امتحان قرار داده‌اید و اکنون دلتان برای بازی کردن تنگ شده چندان نگران نباشید نسخه iOS آن در آی‌تونز اپل عرضه شده است.

3

فارنت: آیا می‌دانستید بیل گیتس موسس مایکروسافت یکی از نویسندگان اصلی اولین بازی است که در واقع در یک رایانه آی.بی.ام مورد استفاده قرار گرفت.

بازی  Donkeyدر واقع یک بازی رانندگی بود که شما باید مانع از برخورد وسیله نقلیه خود با الاغ‌های حیران در جاده می‌شدید. اگر از خوره‌های بازی قدیمی هستید و این بازی را در یک دستگاه آی.بی.ام مورد امتحان قرار داده‌اید و اکنون دلتان برای بازی کردن تنگ شده چندان نگران نباشید نسخه iOS آن در آی‌تونز اپل عرضه شده است.

این بازی 8 بیتی خاطره‌انگیز در واقع در آن زمان باشکوه‌ترین و پرطرفدارترین بازی 8 بیتی به حساب می‌آمد که با تنها یک دکمه شما باید افتخار آفرینی کرده و تغییر مسیر می‌دادید. بعدها با استفاده از همین ژانر بازی‌های بسیاری عرضه شد.

این بازی اکنون در آی‌تونز اپل تنها با 99 سنت قابل خریداری است.

لینک آی‌تونز اپل

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. body می‌گوید

    با سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم راهی هست که بتونم از فروشگاه اپل یا گوگل خرید کنم؟از داخل ایران؟

  2. behzad می‌گوید

    الاغ واقعی بیل گیتس رو از کجا میشه خرید ؟

  3. pk می‌گوید

    اولین بازی pongبوده،ولی از خبر ممنون.