دوربین آیفون در این سال‌ها چقدر پیشرفت کرده است؟

شاید روزی شما وقتی اولین آیفون اپل را داشتید حتما به این نیاز داشتید تا یک دوربین دیگر خریداری کرده و با خود همراه داشته باشید اما اکنون و با داشتن iPhone4S دیگر نیاز ندارید تا همواره با خود یک آجر بدردنخور حمل کنید!

4

فارنت: هنگامی که در سال 2007 اولین مدل آیفون به بازار عرضه شد، دوربین آن به نظر تنها یک راه‌حل موقت بود تا آیفون اپل در قیاس با رقبای ان روز خود فقط بدون دوربین نمانده باشد و این دوربین در مقایسه با رقیای خود چیزی برای برتری نداشت.

چهار سال بعد اما داستان طور دیگری بود و دوربین آیفون 4 به نقطه قابل اتکا و درخشان تلفن همراه آیفون تبدیل شده بود.

اما واقعا دوربین تلفن همراه آیفون در این 4 سال چقدر رشد کرده بود؟ این سوالیست که وب‌سایت کمراپلاس به دنبال پاسخ آن بوده و با عکسبرداری یکسان به وسیله هر 5 نسخه آیفون عرضه شده و مقایسه تصاویر بدست آمده در این مدت به دنبال آن بوده است.

با مقایسه این دو تصویر بدست آمده به راحتی می‌توان متوجه موضوع و تفاوت عمده در این مدت شد. در واقع اپل با آیفون 3GS اولین گام خود در زمینه دوربین را برداشته تا نهایتا به برداشتن گام‌های بزرگتری در آیفون 4 و آیفون جدید خود یعنی 4S‌ برسد.

این روزها دیگر «آیفون ۴» در میان محبوبترین دوربین‌های عکاسی در فلیکر جای گرفته و حتی با اضافه کردن یک قاب جانبی می‌توانید آیفون خود را به یک دوربین SLR حرفه‌ای تبدیل کنید!

شاید روزی شما وقتی اولین آیفون اپل را داشتید حتما به این نیاز داشتید تا یک دوربین دیگر خریداری کرده و با خود همراه داشته باشید اما اکنون و با داشتن iPhone4S دیگر نیاز ندارید تا همواره با خود یک آجر بدردنخور حمل کنید!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    اینقدر ایفون ایفون نکنید
    پول دزدی دارن ملت همچین پولی میدن واسه این گوشی ها
    سونی اریکسون arc s کیفیت عکسشو با ایفون مقایسه کنید!
    اخه کی دیگه میره سیستم عامل اندریود برا پایه هسته لینوکسو ول کنه به چسبه به ایفون
    !

  2. رضا می‌گوید

    اجر بدرد نخور ؟!!!!! واقعا متاصفم براتون با این استدلالتون
    البته این روزها همه اجر بدستن شما چطور !!( منظور می دونی که همه در تلاشن که ایفن داشته باشن ) اگه شما نداری و فکر می کنی اجره بهتره بدونی همه از این اجر تقلید می کنن ;)

  3. ali می‌گوید

    اجر بدرد نخور ؟! شما فکر میکنید Canon 1D X اجر به درد نخوره یک عکاس حرفه ای باید دوربین خودشو بفروشه یک iPhone4S بخرد استدلال شما این گونه است….
    —————————
    در ضمن منبع خودتون رو ذکر نکردید…..

  4. ampirooz می‌گوید

    اجر بدرد نخور ؟!
    اجر بدرد نخور ؟!
    اخرشو خراب میکنی دیگه ، اخه کی یه دوربین عکاسی حرفه ای رو با دوربین گوشی مقایسه میکنه !