مدل‌های جدید ویو سامسونگ معرفی شدند

امروز شرکت سامسونگ به صورت رسمی گوشی‌های مبتنی بر بادای جدید را در وب سایت خود معرفی کرده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی pocketnow ،شرکت سامسونگ چندی پیش جدیدترین نسخه سیستم عامل اختصاصی خود یعنی  Bada 2  را معرفی کرد و امروز نیز این شرکت به صورت رسمی گوشی‌های مبتنی بر بادای جدید را  در وب سایت خود معرفی کرده است.

این 3 مدل معرفی شده Wave 3 ،Wave M و Wave Y هستند که بر اساس روش نام گذاری جدید سامسونگ(در اینجا بخوانید)  نام گذاری شده‌اند.

Wave 3 دارای پردازنده 1.4 گیگاهرتزی با صفحه نمایش 4 اینچی Super AMOLED و دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فلاش است.

از سایر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه که پیشرفته ترین مدل معرفی شده است می‌توان به دوربین مکالمه ویدیویی در جلو ،3 گیگابایت حافظه داخلی ،اسلات کارت microSD،راه‌یاب ماهواره ای ،بلوتوث 3 ،WiFi a/b/g/n اشاره کرد.

مدل بعدی معرفی شده Wave M است که دارای پردازنده 832 مگاهرتزی ،صفحه نمایش 3.65 اینچی HVGA از نوع LCD و 150 مگابایت حافظه داخلی ،2 گیگابایت کارت حافظه در داخل بسته بندی ،دوربین 5 مگاپیکسلی ،انتخاب اختیاری NFC ،بلوتوث 3 و WiFi b/g/n است.

آخرین مدل معرفی شده نیز Wave Y با پردازنده 832 مگاهرتزی ،صفحه نمایش 3.2 اینچی HVGA از نوع LCD ،دوربین دو مگاپیکسلی به همراه فلاش ،150 مگابایت حافظه داخلی ،کارت حافظه دو گیگابایت در داخل بسته بندی، انتخاب اختیاری NFC ،بلوتوث 3، WiFi b/g/n و راه‌یاب ماهواره ای است.

گفتنی است که هر 3 تلفن همراه معرفی شده دارای سیستم پیام رسان اختصاصی سامسونگ یعنی ChatON نیز هستند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. karim می‌گوید

    س.خسته نباشید به نظر من به جای تبلیغ زیاداین گوشی بهتره به فکر کاربران باشید چون نرم افزارهای مهم برای چت یا از این قبیل برای این مدلا سخت پیدا میشه درکل ازنظر نرم افزاری صفر هستش ..بازم از شما عزیزان سپاس گذارم

  2. […] IFA 2011  به صورت رسمی معرفی شدندکه فارنت بیشتر در این جا به انعکاس این خبر پرداخته […]