اپل دو آیفون را در سال جاری معرفی می‌کند!

شایعات حکایت از این دارد که آیقون 5 دارای پردازنده دو هسته ای A5به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک پروژکتور پیکو کوچک خواهد بود.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،برخی از منابع خبری گزارش داده‌اند که اپل قصد دارد تا در ماه سپتامبر دو آیفون مختلف را معرفی کند.

آیفون نوع اول دارای فناوری ارزانتری بوده و “low-end” بوده  و برای مقابله باسیل هجوم موبایل‌های ارزان قیمت اندرویدی تولید شده است.

البته این خبر ، جدیدترین شایعه در مورد نسل بعدی آیفون است و گمانه زنی ها حکایت از این دارد که اپل اقدام به عرضه دو نوع تلفن همراه با نام آیفون 4S و همچنبن آیفون 5 خواهد نمود.

آیفون 4S نسخه بهبود یافته آیفون 4 خواهد بود و آیفون 5 هم دارای پیشرفته تربن فناوری‌های موجود خواهد بود.

Apple 'to launch two iPhones this year'

با این حال هنوز اپل حتی تائید نکرده است که قصد ارائه آیفون جدید را دارد وخود این تائید نکردن‌ها عادت همیشگی از سوی اپل تا عرضه محصول جدید بوده است و جالب تر اینکه هنوز کنفرانس ماه سپتامبر را نیز تائید نکرده است.

شایعات حکایت از این دارد که آیقون 5 دارای پردازنده دو هسته ای  A5به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک پروژکتور پیکو کوچک خواهد بود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که این کارحانه شایعه سازی چه زمانی می خواهد به این شایعات لباس واقعیت بپوشاند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سیاوش می‌گوید

    دوستان کافیه یه نگاهی به این لینک بندازید تا متوجه فرسنگها فاصله اپل با سایر رقباش بشید: http://narenji.ir/3037 با خوندن مطلب این لینک متوجه میشید که اپل کیفیت رو فدای کمیت نمی کنه. به راستی که اپل خلاق ترین شرکت در زمینه IT است.

  2. حسین می‌گوید

    اپل هم خودشو خیلی تحویل میگیره دیگه
    اینجوریهام نیست دیگه
    یه زمانی آره آیفون3 رو داد همه حیرت زده شدیم اما الان خیلی از گوشی ها بالاتر از آیفون4 هستن دیگه استقبال ازش کم شده بخصوص که مشکل بلوتوث و فایل منیجر که قابل تحمل نیست

  3. فرهاد می‌گوید

    لطف میکنه بعد از 17 ماه 2 تا گوشی میده بیرون.تازه این خبر فعلا فقط شایعه هست. بقیه شرکتها تو این 17 ماه حداقل 7 مدل دادن بیرون.