میت 20 پرو هواوی اواخر پاییز با صفحه نمایش OLED انعطاف‌پذیر معرفی می‌شود

با فرا رسیدن اوج رقابت میان تولیدکنندگان برتر گوشی‌های هوشمند هر یک به دنبال آن است که اسمارت‌فونی با امکانات بیشتر و بهتر روانه بازار کند که در این زمینه آیفون‌های اپل تا حدودی دوران موفق‌تری را تاکنون سپری کرده‌اند. با فارنت همراه باشید…

0

احتمالا در پاسخ به شایعه وجود یک مدل گوشی تحت عنوان آیفون 10 پلاس با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی OLED، هواوی یک گوشی رقیب برای این مورد معرفی خواهد کرد. هدف این شرکت چینی عرضه یک نسخه قدرتمندتر از میت 20 پرو است که تحت نام رمز “استراتژیک” شناخته شده است.

براساس گزارشات قبلی هواوی احتمالا از یک صفحه‌نمایش 6.9 اینچی منعطف OLED ساخت سامسونگ در گوشی میت 20 پرو استفاده خواهد کرد اما اخیرا خبر رسیده است که هواوی در صدد ایجاد تنوع بوده و می‌خواهد برای تامین صفحات خود از شرکت چینی BOE کمک بگیرد که اخیرا وارد کار پنل‌های OLED شده و در مسیر درستی جهت ساخت OLEDهای با کیفیت قرار دارد.

تولید این چنین پنل‌های OLED هنوز هم یک مشکل به حساب می‌آید. از آنجا که شرکت سال گذشته سرمایه‌گذاری هنگفتی روی پنل‌های سل ششم OLED انجام داد، با ذخیره‌سازی صفحات مورد نیاز برای میت 20 پرو سعی در کم کردن ریسک قضیه داشته است. این پرچمدار هواوی به همراه یک چیپست جدید روانه بازار خواهد شد و ترکیب دوربینی متفاوتی خواهد داشت که حداقل به اندازه دوربین سه‌گانه روی پی 20 پرو قدرت دارد. با انتشار پرچمدار ویژه‌ی میت RS، هواوی به دنیا ثابت کرد که می‌تواند گوشی‌های زیبا با صفحات خمیده OLED بسازد. گوشی هوشمند جدید هواوی در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد و تا آن زمان جا برای اخبار و شایعات بیشتر وجود دارد. نظر شما در مورد میت جدید هواوی چیست؟

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.