پنج دلیل برای این‌که گوشی‌های میت 10 را در جشنواره تابستانه هواوی بخرید

در آشفته‌بازار گوشی‌های هوشمند کماکان می‌توانید محصولاتی پرچم‌دار و باکیفیت را با قیمت منطقی خریداری کنید. گوشی‌های میت 10 هواوی از جمله این گوشی‌ها هستند که قصد داریم در این مطلب به مزایای آن‌ها اشاره کنیم.

0

گوشی‌های میت 10 هواوی سال گذشته به بازار عرضه شدند اما به لطف قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوب هنوز هم شانه‌به‌شانه پرچم‌داران اندرویدی محسوب می‌شوند و شاید حالا زمان خوبی برای خرید آن‌ها باشد. در ادامه به برخی مزایای خرید گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو هواوی اشاره می‌کنیم.

۱. قیمت مناسب

با وجود این‌که قیمت پرچم‌دارانی مثل گلکسی اس ۹ و آیفون 10 بالاتر از ۵ میلیون تومان است می‌توانید میت 10 را با قیمت حدودی 3 میلیون و میت 10 پرو را با قیمت حدودی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از بازار خریداری کنید. به این ترتیب با این‌که سخت‌افزار و نرم‌افزار یک پرچم‌دار را دریافت می‌کنید در عوض پول کمتری می‌پردازید.


۲. هوش مصنوعی

گوشی‌های میت 10 را می‌توان اولین گوشی‌های با تمرکز واقعی روی هوش مصنوعی دانست. این دو گوشی به لطف واحد پردازش عصبی اختصاصی در تراشه Kirin 970 می‌توانند عملیات هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را سریع‌تر از رقبا انجام داده و به این ترتیب به مرور زمان نه‌تنها کند نشده بلکه سریع‌تر شوند.

میت 10 و میت 10 پرو از هوش مصنوعی در دوربین برای تشخیص سوژه‌ها، در رابط کاربری برای اجرای سریع‌تر اپلیکیشن‌ها و در بخش باتری برای کاهش مصرف انرژی و افزایش دوام شارژ استفاده می‌کنند.


۳. دوربین دوگانه لایکا

دوربین دوگانه در گوشی‌های میت 10 تنها برای یک کاربرد خاص مثل زوم یا تصاویر پرتره در نظر گرفته نشده و چندین قابلیت خوب را به گوشی اضافه می‌کنند. سنسور دوم 20 مگاپیکسلی مونوکروم این دوربین‌ها نه‌تنها امکان ثبت تصاویر سیاه‌وسفید واقعی را فراهم می‌کنند بلکه به کنتراست و جزئیات تصاویر رنگی نیز کمک می‌کنند. علاوه بر این قابلیت عکاسی پرتره و بزرگ‌نمایی با حداقل افت کیفیت نیز از دیگر مزایای دوربین دوگانه میت 10 و میت 10 پرو است.

علاوه بر این تنظیمات دستی دوربین در این دو گوشی بسیار متنوع بوده و هواوی اخیراً قابلیت لرزش‌گیر هوش مصنوعی را نیز برای گرفتن تصاویر عالی در شب بدون نیاز به سه‌پایه در به‌روزرسانی جدیدی اضافه کرده است.


۴. دوام شارژ عالی

یکی از معایب پرچم‌داران دوام شارژ نه‌چندان خوب آن‌هاست. در استفاده و آزمایش‌های ما گوشی‌های میت 10 هواوی به لطف باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و همچنین هوش مصنوعی دوام شارژ بهتری نسبت به گلکسی اس ۹ پلاس، آیفون ۱۰ و ال‌جی وی ۳۰ دارند. همچنین فناوری سوپرشارژ هواوی نیز شاید بعد از Dash Charge در وان‌پلاس، سریع‌ترین فناوری شارژ سریع و از ایمن‌ترین آن‌ها باشد.


۵. فرصت شرکت در جشنواره تابستان پرستاره هواوی

با خرید میت 10 و میت 10 پرو شانس خود را همچنین در جشنواره تابستانی هواوی آزمایش خواهید کرد. به این ترتیب شاید با خرید میت ۱۰ بتوانید یک پی ۲۰ پرو نیز برنده شوید که پرچم‌دار بی‌نظیر هواوی با سه دوربین و طراحی جدید محسوب می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.