اپ‌نت: جنجال در دنیای لونی تونز Looney Tunes World of Mayhem

برای دوستداران بازی‌های آرکید بازی Looney Tunes World of Mayhem می‌تواند بسیار زیبا و سرگرم‌کننده باشد. این بازی توسط استودیوی Scopely برای دارندگان گجت‌های اندرویدی ارائه شده است.

2

اگر از طرفداران کارتون زیبای لونی تونز هستید حتما بازی Looney Tunes World of Mayhem را امتحان کنید چرا که در طول بازی در نقش کاراکترهای مختلف آن درآمده و مراحل را با آن نقش‌های زیبا و دوست‌داشتنی ادامه می‌دهید. شما در این بازی موظف هستید که یک شهر با نام Toon Team بسازید. در این راه که چندان هم ساده نیست با افراد متفاوتی باید به مبارزه و رقابت پرداخته و آن‌ها را از سر راهتان بردارید و نیز ابزار و وسایل گوناگونی برای ساخت شهر تهیه نمایید.

در هر مرحله امتیاز کسب کرده و شخصیتتان را ارتقا بدهید. آیتم اصلی در این بازی به دست آوردن پول و طلا است زیرا بعد از تهیه پول باید ابزار تهیه کنید و زودتر و دور از رقیبانتان به ساخت و توسعه شهر موردنظرتان بپردازید. در ادامه با استفاده از پولی که به دست میاوردید سایر شخصیت‌های کارتون لونی تونز را خریداری کرده و در لیست کاراکترهای شخصی‌تان قرار دهید. این بازی به شدت سرگرم‌کننده بوده و با دارا بودن گرافیک بالا و گیم‌پلی با کیفیت می‌تواند برایتان بسیار اعتیادآور و جذاب باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ناشناس می‌گوید

    تا حالا نشده بازیی معرفی کنید که برای کشور ما هم تعریف شده باشه همرو باید بافیلتر شکن نصب کرد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اکثر اپلیکیشن های گوگل پلی برای کاربرای ایران به شکل عادی در دسترس نیست.