مایکروسافت اپلیکیشن Your Phone را برای اتصال ویندوز 10 به اندروید و iOS معرفی کرد

مایکروسافت در اولین روز از همایش بیلد 2018، از اپلیکیشن Your Phone پرده برداشت که امکان همگام سازی اطلاعات و انتقال فایل‌های مدیا را میان گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 آسان می‌کند.

0

در حال حاضر هم برنامه‌هایی مانند Pushbullet یا SideSync سامسونگ هم امکان نظارت و دریافت اعلانیه های گوشی‌های اندرویدی را بر روی سیستم عامل ویندوز امکان پذیر می‌کنند، با این حال تمام قابلیت‌های آن‌ها رایگان نیست؛ از طرف دیگر اپلیکیشن Your Phone به طور یکپارچه با هسته اصلی ویندوز 10 یکپارچه می‌شود و همین امر موجب به حداقل رسیدن امکان خطا و کار نکردن صحیح برنامه می‌گردد.

مایکروسافت معتقد است که با بهره‌گیری از اپلیکیشن Your Phone، دیگر نیاز نیست حتی یک بار هم که شده گوشی هوشمندتان را در دست بگیرید، چرا که تمام قسمت مهم از قبیل تصویر، پیام‎ها و حتی اعلانیه های گوشی به راحتی از طریق این برنامه در لپ‌تاپ‌ یا پی‌سی مبتنی بر ویندوز 10 قابل دسترس خواهد بود.

هرچند این برنامه برای دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه خواهد شد، با این حال ردموندی ها اعلام کرده‌اند که حداکثر پتانسیل آن در زمان استفاده گوشی اندرویدی مشخص خواهد شد؛ در سوی دیگر کاربران سیستم‌عامل iOS نیز می‌توانند از طریق یک برنامه‌ جدید ویندوز 10 داد‌ه‌های خود را با آی‌پاد به اشتراک قرار دهند. البته برای این منظور کاربر باید روی هر دو دستگاه مرورگر اج را نصب کرده باشند.

ایده طراحی اپلیکیشن Your Phone شبیه به کانسپت شرکت Dell که اوایل سال معرفی گردید هست که تماس‌ها و پیام‌های موبایل را روی نمایشگر کامپیوتر نشان می‌داد. تست‎های اولیه این برنامه از هفته آینده توسط ویندوز اینسایدرها آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری در دسترس عموم افراد قرار گیرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.