گوشی هوشمند نوکیا ایکس به زودی از راه می‌رسد

گوشی‌های مختلف با برند نوکیا همیشه پتانسیل بالایی برای موفقیت در خود دارند هر چند که در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات گوناگون چنین موضوعی کمی از واقعیت فاصله گرفته است. به تازگی گوشی‌های جدیدی از این برند معروف معرفی شده است. با فارنت همراه باشید…

0

شرکت HMD Global پس از معرفی چندین گوشی هوشمند جدید در رویداد MWC 2018 شامل نوکیا 6 2018 و نوکیا 8 سیروکو، اکنون آماده رونمایی از مدلی دیگر به نام نوکیا ایکس می‌شود. تبلیغات و تیزرهای مختلفی از رونمایی پیش‌رو این گوشی در کشور چین دیده شده است چون در تاریخ هفتم اردیبهشت، اواخر ماه میلادی جاری، در چین گوشی نوکیا ایکس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، تبلیغات ارائه شده، رندرهایی از گوشی در حال نمایش حرف ایکس را نشان می‌دهند و متاسفانه این قضیه اطلاعات چندانی در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

البته شایعات حاکی از آن بوده که گوشی نوکیا ایکس دارای دو مدل با حافظه رم 4 و 6 گیگابایت است و خریداران می‌توانند از میان دو نوع پردازنده اسنپ‌دراگون و مدیاتک به دلخواه انتخاب کنند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی یک مدل میان‌رده خواهد بود اما می‌توان یقین داشت که این قضیه به هیچ‌وجه تایید نشده است.

در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی برای عرضه در بازار جهانی شامل سراسر جهان و البته ایالات متحده ساخته شده است یا تنها شاهد فروش آن در قاره آسیا خواهیم بود. در هر صورت چیزی که واقعا می‌تواند نظر شما را جلب کند این است که در سال 2014، پس از اینکه مایکروسافت بخش گوشی‌های هوشمند نوکیا را خریداری کرد، این شرکت چندین گوشی بر پایه سیستم‌عامل اندروید تحت عنوان نوکیا ایکس منتشر کرد. هر چند تمامی این مدل‌ها از دسته گوشی‌های رده‌پایین بازار بودند و در نهایت هم موفق به جلب رضایت طرفداران نشدند.

احتمال قریب به یقین، گوشی نوکیا ایکس پیش‌رو هیچ‌گونه ارتباطی با مدل‌های پیشین دارای تشابه اسمی نداشته باشد. همچنین می‌توان اطمینان داشت که منظور از ایکس همان حرف X انگلیسی است و برخلاف آنچه در مورد گوشی آیفون ایکس می‌دانیم، منظور شماره 10 نیست. در نهایت تنها باید صبر کرد و دید که در آینده چه چیزی انتظار ما را می‌کشد.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.