سامسونگ گوشی اقتصادی گلکسی J7 Prime 2 را معرفی کرد

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌هی هوشمند به تازگی نسخه آپدیت شده‌ای از سامسونگ گلکسی جی 7 پرایم را با نام گلکسی جی 7 پرایم 2 منتشر کرده است.

1

گلکسی جی 7 پرایم 2 که بی‌سروصدا معرفی شد شباهت زیادی نسبت به نسل پیش دارد و تنها تفاوت‌های اندکی از جمله دکمه‌های خازنی را در آن شاهد هستیم.

گلکسی جی 7 پرایم 2

در گوشی جدید موسوم به گلکسی جی 7 پرایم 2 سرعت پردازنده بدون تغییر مانده به این معنی که چیپست دستگاه همان اکسینوس 7870 است که در جی 7 پرایم وجود داشت. این دستگاه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و می‌توان حافظه گوشی را تا 256 گیگابایت با کارت حافظه افزایش داد. اندروید نوقای پیش‌فرض با رابط کاربری سامسونگ نیز نرم‌افزار گوشی را تشکیل می‌دهد.

تغییر اصلی به دوربین سلفی برمی‌گردد که به 13 مگاپیکسل ارتقا داده شده اما دوربین اصلی همان 13 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم  f/1.9 است. دوربین جلو نیز هم‌اکنون به استیکرهای لایو AR، فیلتر، به اشتراک گذاری فوری و ویرایش فوری مجهز است.

اندازه گوشی تغییری نکرده و همان 157.7 در 75 در 8 سانتیمتر می‌باشد اما وزن گوشی با اندک تغییر 170 گرم شده است. ظرفیت باطری گوشی 3300 میلی‌آمپر ساعت است و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. گلکسی جی 7 پرایم 2 بصورت تک رنگ (مشکی) و با قیمت 215 دلار در هند عرضه می‌شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    این گوشی از نظر ظاهری که چیزی برای گفتن نداره. کا 10 ال جی از این سرتره هم از نظر نمایشگر هم از نظر کیفیت سخت افزاری