اپل تولید آزمایشی آیفون‌های نسل جدید را به‌زودی آغاز می‌کند

گزارش‌شده که اپل می‌خواهد امسال Touch ID را با Face ID جایگزین کند، اما دیگر اشتباهاتی که با آیفون X مرتکب شد را تکرار نخواهد کرد. کمبود قطعه، عرضه این پرچم‌دار پرسود را به تأخیر انداخت و باعث شد که به‌صورت محدود عرضه شود.

0

این بار اپل جهت اطمینان از اینکه همه‌چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت، تولید آزمایشی را بسیار زودتر از روال همیشه آغاز می‌کند.

تولید از سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری آغاز می‌شود. این اطلاعات توسط مراکز طراحی IC تایوانی منتشرشده که انتظار دارند به‌زودی شاهد افزایش درآمد خود باشند. به خاطر بسپارید که از نسل بعدی آیفون‌ها تا پایان سه‌ماهه سوم (احتمالاً تا اوایل مهرماه سال جاری) رونمایی نخواهد شد. جهت مقایسه، باید بگوییم که کمپانی اپل در سال گذشته این دوره آزمایشی را از مردادماه آغاز کرده بود.

این بار 3 مدل جدید آیفون وجود دارد. یک مدل 5.85 اینچی، یک مدل با صفحه‌نمایش 6.45 اینچی OLED و یک مدل با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی LCD. انتظار می‌رود که هر سه این گوشی‌ها به قابلیت اسکن چهره مجهز شده باشند. سال گذشته حسگرهای سه‌بعدی بسیار اندکی برای تولید آیفون X وجود داشت، پس این بار کمپانی نباید با کمبود هیچ قطعه‌ای مواجه شود. همچنین، انتظار ظهور دوباره بریدگی در بالای صفحه‌نمایش را داریم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.