نقاط قوت و ضعف هر خودروی بازار را چطور بشناسیم؟

خودرو و بازار گسترده و جذاب خودرو همیشه جزو صنایع اصلی کشور ما بوده است. در سال‌های اخیر ورود برندهای مختلف و مدل‌های گوناگونی از خودرو های مطرح جهان باعث شده تا انتخاب برای مشتریان سخت‌تر شود و برای انتخاب هر خودرو با لیست بلند بالایی از آپشن‌ها و تکنولوژی‌های مختلف روبرو شویم.

1

قطعاً تکنولوژی آنچنان پیشرفت کرده که این روزها هر خودرو و یا ماشین در هر رنج قیمتی به سیستم‌های فنی و موتوری پیچیده‌ای مجهز شده که آشنایی با هر کدام از آن‌ها بسیار وقت‌گیر و گاهاً گیج‌کننده است. هر ماشین یک نوع گیربکس و تکنولوژی مختلفی دارد که عملکرد آن از مدل‌های معمول متفاوت است و قطعاً آشنایی با نوع کارکرد آن قبل از خرید امری واجب است تا بتوانیم بنا به علایق خود بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

خودروبانک

برای حل این مشکل، وبسایت خودروبانک که جزو قدیمی‌ترین وبسایت‌های تخصصی در حوزه خودرو است، در کنار تهیه مقاله‌های بررسی تخصصی هر خودرو، اقدام به تهیه فیلم‌های تست و بررسی خودروهای بازار کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، و در راحت‌ترین حالت بتواند هر خودرو را برای علاقمندان به آن معرفی کند. با دیدن یک فیلم 10 دقیقه‌ای از یک خودرو می‌توانید با تمامی جوانب این خودرو اعم از قیمت خودرو و مشخصات فنی آشنا شوید و آپشن‌های مختلف آن را بشناسید و نوع کارکرد آن را مشاهده کنید. همچنین در این فیلم نقاط قوت و ضعف آن نیز مورد بررسی قرار گرفته و حتی میزان راحتی خودرو در طولانی مدت و مصرف و ترمزها نیز بررسی می‌شوند تا برای یک خریدار بالقوه، تمامی موارد به صورت عادلانه‌ای مورد بررسی قرار بگیرند.

همچنین در صفحاتی جداگانه برای هر خودرو، در کنار مشخصات فنی آن،  قیمت ماشین و عکس‌های مختلفی از تمامی جوانب خودرو گذاشته شده تا بتوانید به صورت کامل با آن و مشخصات فنی و آپشن‌ها آشنا شوید.

خودروبانک در چند سال اخیر به عنوان پرمخاطب‌ترین وبسایت خودرویی کشور شناخته شده و در دو سال اخیر برنده بهترین وبسایت خودرویی کشور در جشنواره وب ایران شد. همچنین این وبسایت اولین گروهی بود که به تولید فیلم‌های تست و بررسی خودرو پرداخت و مقاله‌های متعددی از تست و بررسی تخصصی هر خودرو و یا مقایسه گزینه‌های مشابه را منتشر می‌کند.

در خودروبانک، با مشاهده یک صفحه می‌توانید در کنار لیست کاملی از مشخصات فنی هر خودرو عکس‌ها و یا شرایط فروش آن را توسط نمایندگی رسمی ببینید و حتی در یک قسمت جدا، خودروهایی که قرار است به زودی وارد بازار ایران شوند را ببینید تا متوجه شوید در ماه‌های آتی چه خودروهایی در چه رنج قیمتی وارد بازار خودرویی کشور می‌شوند.

به طور مثال در خودروبانک می توانید فیلم تست و بررسی بسترن B30 جدیدترین محصول گروه بهمن، تست دنا پلاس و یا حتی فیلم تست خودروی جدید ایران خودرو، پژو 2008 را ببینید. همچنین برلیانس H330 و مقایسه آن با محصولات هم رده ای خود نیز در این وبسایت قابل خواندن است. البته خودروبانک به قیمت های بالاتر نیز نگاهی دارد و خودروهایی چون تویوتا راو4، رنو کولیوس، میتسوبیشی اوتلندر و یا سانگ یانگ رکستون G4 را نیز به صورت فیلم و البته مقاله مورد تست و بررسی قرار داده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهیار می‌گوید

    خودروبانک بهترین سایت خودرویی ایرانه به نظرم. خوشحالم در موردش نوشتید