هواوی پی 20 به فیلم‌برداری سوپراسلوموشن و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود

شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند همیشه وقت سعی می‌کنند که محصولات بالا رده خود را به باکیفیت‌ترین دوربین‌های موبایلی تجهیز کنند. پیرامون همین موضوع برخی منابع نزدیک به هواوی تائید کرده‌اند که گوشی‌های سری پی 20 از قابلیت تصویربرداری سوپر اسلوموشن بهره خواهند برد.

1

چند وقت اخیر و به خصوص پس از پایان نمایشگاه MWC 2018، شاهد درز شایعات مختلفی در رابطه با ویژگی‌های سری پی 20 هواوی بوده‌ایم و در ادامه همین داستان نیز امروز اخباری در رابطه با تجهیز این گوشی‌ها به قابلیت تصویربرداری در حالت سوپر اسلوموشن منتشر گردید.

هواوی چند سالی است که در توسعه دوربین‌های موبایلی خود با کمپانی معروف لایکا همکاری می‌کند و همین امر باعث گردیده که کیفیت تصاویر ثبت شده توسط پرچم‌داران این شرکت به شکل محسوسی افزایش پیدا کند. حال به نظر می‌رسد قدم بعدی این دو شرکت تعبیه قابلیت فیلم‌برداری سوپر اسلوموشن در پی 20 است.

گلکسی اس 9 و اکسپریا ایکس زد 2 بهترین گوشی‌های موجود در این زمینه هستند که قادر به ثبت تصاویر با نرخ 960 فریم بر ثانیه می‌باشند و اگر هواوی خواهان تجهیز پرچم‌دار بعدی خود به دوربینی با این ویژگی است، بایستی منتظر از راه رسیدن ماژولی باشیم که دارای حافظه رم اختصاصی است.

منبع خبر همچنین مدعی است که پی 20 با حافظه رم 4 گیگابایتی در نسخه 128 گیگابایتی با برچسب قیمتی 679 یورویی در بازار کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد که این رقم برای مدل پی 20 پرو با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به 899 یورو افزایش پیدا می‌کند. گوشی های جدید هواوی هفته آینده یا به عبارتی در تاریخ هفتم فروردین ماه معرفی خواهند شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    هواوی با تولیدات زیادش و با کیفیت پایینش نشون داده چون نمیده چیز خوبی ببیرون بده و فقط داره دست و پای الکی میزنه تا بتونه بفروشه گوشی هاشو و درآمد کسب کنه. اگه مثل اپل و ال جی و … گوشی با کیفیت بزنه بهتر میتونه بفروشه