تصویر زنده از هواوی پی 20 لایت درز کرد

اواخر ماه جاری بود که اطلاعاتی پیرامون مدل‌های مختلف سری پی 20 هواوی منتشر گردید. در همین راستا نیز یک منبع نزدیک به شرکت چینی ساعاتی پیش تصویری از گوشی هوشمندی با بریدگی وسط نمایشگر منتشر کرد که مدعی است مربوط به پی 20 لایت می‌باشد.

0

علی‌رغم خبرهای از پیش درز کرده، شرکت هواوی گوشی بالا رده‌ای را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی ننمود‌ و صرفاً به پرده‌برداری از نسل جدید لپ‌تاپ و تبلت‌های خود بسنده کرد. این موضوع باعث گردید که روند درز شایعات در رابطه با ویژگی‌های سری پی 20 ادامه یابد. در همین راستا به تازگی تصویر زنده از هواوی پی 20 لایت درز کرده که در صورت  تائید صحت‌وسقم آن، شاهد هستیم که پس از ایسوس، هواوی نیز از زبان طراحی گوشی آیفون 10 الگوبرداری کرده است.

خانواده پی 20 هواوی دارای سه عضو پی 20، پی 20 پلاس و پی 20 لایت است. طبق سنوات گذشته، مدلی که با پسوند لایت به بازار عرضه می‌شود نسبت به دو مدل دیگر دارای سخت‌افزاری ضعیف‌تری است. به هر حال تصویر جدید پی 20 لایت نشان می‌دهد که با گوشی هوشمندی روبه‌رو هستیم که دارای نمایشگری 5.4 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و احتمالاً با وضوح تصویر فول اچ‌دی هستیم که دارای بریدگی در قسمت بالایی (همانند آیفون 10) است.

گزارش شده که میان رده جدید هواوی از پردازنده هشت هسته‌ای کیرین 659 (تقریباً از نظر پردازشی معادل اسنپ‌دراگون 630) قدرت گرفته و دارای 4 گیگابایت حافظه رم است. همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، هواوی پی 20 لایت در قاب پشتی میزان دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی، باتری 3520 میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 8 اوریو به همراه رابط کاربری EMUI 8 اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.