ویدئوی تبلیغاتی رسمی گلکسی اس 9 ساعاتی پیش از رونمایی فاش شد

تنها ساعاتی مانده به شروع مراسم سامسونگ و رونمایی رسمی از گلکسی اس 9 ویدئوی معرفی این گوشی درز کرده است. این ویدئو ویژگی‌های کلیدی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را فاش می‌کند.

0

شعار The Phone. Reimagined یا «تلفن همراه؛ تجدیدنظر شده» شعاری‌ست که سامسونگ برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس انتخاب کرده است. در ویدئوی تبلیغاتی گلکسی اس 9 این شرکت ویژگی‌های جدید و کلیدی این دو گوشی را معرفی می‌کند.

همان‌طور که می‌بینید تنها تغییرات ظاهری انتقال حسگر اثر انگشت به جایی بهتر، دوربین دوگانه در نسخه پلاس و باریک‌تر شدن حاشیه پایینی صفحه‌نمایش است. سامسونگ این‌بار از یک داک DeX جدید برای اتصال گوشی به مانیتور و تبدیل به یک پی‌سی استفاده کرده که امکان استفاده از صفحه‌نمایش گوشی به عنوان تاچ‌پد و کیبورد را می‌دهد.

ویدئوی تبلیغاتی گلکسی اس 9 دکس

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس همچنین با دوربین جدید خود تصاویر بهتری در نور کم ثبت کرده و امکان فیلم‌برداری فوق آهسته را نیز دارند. این دو گوشی با هوش مصنوعی بیکسبی می‌توانند به صورت زنده و از طریق دوربین زبان‌ها را ترجمه‌ کنند و مقاومت دربرابر آب و گردوغبار نیز با استاندارد IP68 تضمین شده است.

ویدئوی تبلیغاتی گلکسی اس 9 ترجمه زنده

با پلتفرم امنیتی Samsun Knox 3.1 نه‌تنها می‌توانید فایل‌های کاری را از شخصی جدا کنید بلکه حتی اگر گوشی شما به دست سواستفاده‌گران بیفتد اطلاعات شما ایمن خواهد بود. با فناوری اسکن هوشمند گلکسی اس 9 اسکن عنبیه چشم و چهره را ترکیب می‌کند تا به سرعت و امنیت بالا گوشی را آنلاک کنید.

گفتنی است گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس امشب ساعت 20:30 رسماً رونمایی خواهند شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.