تصویر موتو جی 6 پلاس موتورولا در پنج رنگ مختلف درز کرد

انتظار داریم موتورولا به‌زودی از گوشی‌های موتو جی 6 و موتو جی 6 پلاس خود رونمایی کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، موتو جی 6 پلاس موتورولا در پنج رنگ مختلف طراحی شده است.

0

از تصاویر منتشر شده می‌توان دریافت که موتو جی 6 پلاس ، مجهز به دو دوربین و صفحه شیشه‌ای کمی خمیده است. همچنین این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، سفید، آبی تیره و سبزآبی در دسترس خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی، مجهز به یک اسکنر اثر انگشت در جلوی دستگاه است. به طور کلی، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند بسیار شبیه Moto X4 است و تغیرات چشم‌گیری نداشته است. ظاهرا، نسخه‌های متعددی از این گوشی هوشمند ارائه خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل Play آن اشاره کرد که با باتری بزرگ‌تر همراه است.

اندری یاتیم (Andri Yatim)، که پیش از این اخبار مربوط به موتورولا را منتشر کرده بود، در هفته گذشته اعلام کرد که موتو جی 6 پلاس دارای باتری 3250 میلی آمپرساعتیی است، در حالی که موتو جی 6 پلی دارای باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. باتری نسخه معمولی موتو جی 6 نیز دارای ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعتی است. همچنین سایر گزارش‌ها نشان می‌دهد که هر سه دستگاه دارای یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 18:9 هستند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های جدید موتورولا به بیرون درز نکرده است و معلوم نیست که اطلاعات موجود تا چه حد صحت دارند.

تا برگزاری کنگره MWC زمان اندکی باقی مانده است، بنابراین فرصت کوتاه برای تایید یا عدم تایید اطلاعات منتشر شده وجود دارد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.