تصاویر جدید از هواوی پی 20 به همراه دوربین دوگانه درز کرد

شرکت هوآوی به تازگی فبلت پرچم‌دار میت 10 پرو را در نمایشگاه CES 2018 روانه بازار ایالات‌متحده کرد و حال قصد داشته نسل بعدی پرچم‌دار خود پی 20 را عرضه دارد. تصاویر این گوشی حالا درز کرده و نشانگر شباهت پی 20 به آیفون 10 است.

0

به تازگی در وب‌سایت مرکز صدور تجهیزات مخابراتی TENAA تصاویر هواوی پی 20 ظاهر شده و می‌توان به چهار طرف این گوشی‌هوشمند نگاهی انداخت. شایعات پیشین نشان می‌دادند که پی 20 با دوربین سه‌گانه همراه است اما در تصاویر جدید پی 20 دوربین عمودی دوگانه‌ای همانند آیفون 10 اپل دارد. دوربینی از نوع دوگانه با فوکوس اتوماتیک لیزری و فلش LED دوگانه که می‌توان انتظار عملکرد بالایی را داشت.

گذشته از دوربین اصلی دوگانه، شرکت هواوی دوربین سلفی دوگانه‌ای نیز برای پی 20 فراهم آورده که در بخش دوربین اکوسیستم کاملی به شمار می‌رود. هواوی برای چندین ماه دوران نامطلوبی در ایالات‌متحده سپری کرده است. میت 10 پرو اگرچه وارد این بازار شد اما هواوی مشارکتی با شرکای خاصی نداشت زیرا به عنوان جاسوس دولت چین متهم شد و حتی پیش‌تر بسیاری به خرید محصولات این شرکت در فروشگاه‌های Best Buy هشدار دادند.

شرکت هوآوی در فروردین 97 طی رویدادی اختصاصی در پاریس از گوشی‌هوشمند پرچم‌دار خود رونمایی خواهد کرد. در مجموع پی 20، پی 20 لایت و پی 20 پلاس گوشی‌های‌هوشمند خانواده پی 20 هستند که می‌توان آنها را گوشی‌های‌هوشمند رده‌بالا دانست. به تازگی شرکت ویدئو تیزری منتشر کرده که احتمال وجود سه دوربین در بخش عقب را تا حدودی تایید می‌کند. باتوجه به تصاویر TENAA و گزارش Android Central ، هوآوی دوربین دوگانه را برای پی 20 در نظر خواهد گرفت. به هر حال جزئیات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و باید منتظر ماند تا مشخص شود شرکت چینی چه برنامه‌ای برای نسل بعدی پرچم‌‌دار خود که در MWC 2018 حضور ندارد، خواهد داشت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.