گوگل لنز به تمامی دستگاه‌های اندرویدی و iOS آمد

گوگل لنز در سال گذشته برای گوشی‌های پیکسل در دسترس قرار گرفت و در حال حاضر شیوه عملکرد دستیار گوگل را دنبال می‌کند. این سرویس حالا از طریق Google Photos به سایر گوشی‌های هوشمند می‌آید.

0

گوگل اعلام کرده است که در هفته‌های آینده گوگل لنز برای تمام کاربران انگلیسی زبان سرویس عکس Google Photos که آخرین نسخه این برنامه در اندروید و iOS را در اختیار دارند، در دسترس خواهد بود.

همچنین اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که صاحب یک دستگاه سازگار و به روز باشید، Googl Lens مبتنی بر دوربین در دستیار گوگل را تجربه خواهید کرد. متأسفانه گوگل هنوز نام دستگاه‌های سازگار و به روز که می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند را اعلام نکرده است، اما گوگل لنز در حال حاضر شروع به گسترش در گوشی‌های پیکسل قدیمی کرده است.

توجه داشته باشید، در صورتی‌که از دستیار گوگل استفاده کنید، گوشی هوشمند شما با استفاده از گوگل لنز آن‌چه به دنبال آن هستید را از طریق محتویات تصاویر و بسیاری موارد دیگر درک می‌کند.

گفتنی است این قابلیت هنوز در پیش نمایش و آزمایش قرار دارد، اما از زمان راه‌اندازی، می‌توانید به ویژگی انتخاب متن و توانایی ایجاد مخاطبین و رویدادها از طریق یک عکس، تنها با یک ضربه، دسترسی داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

لنز همچنین به زودی شناسایی حیوانات و گیاهان معمولی مانند نژادهای مختلف سگ و گل‌ها را بهبود خواهد بخشید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.