قیمت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شد

در چند روز اخیر شاهد درز شایعات متعددی در رابطه با ویژگی‌های سری گلکسی اس 9 سامسونگ بوده‌ایم. در ادامه همین داستان نیز برخی منابع غیر موثق اخباری پیرامون شیوه قیمت‌گذاری این گوشی‌ها را رسانه‌ای کرده‌اند.

0

تا پیش از این نیز شایعه شده بود که قیمت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس ، بالاتر از تمام گوشی‌های سری گلکسی اس خواهد بود. در همین راستا هم امروز منابع نزدیک به سامسونگ مدعی شده‌اند که گلکسی اس 9 با قیمت پایه 740 پوندی در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد و این در حالیست که پیش از این قیمت گوشی مورد بحث حدود 800 پوند عنوان شده بود.

منبع خبر همچنین عنوان کرده که احتمالاً نسخه‌های مشکی براق، آبی مرجانی و بنفش روشن گلکسی اس 9 با برچسب قیمتی 8,790 کرون در بازار نروژ ارائه می‌شود. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، گلکسی اس 9  گران قیمت‌ترین گوشی سری گلکسی اس لقب خواهد گرفت؛ چراکه نسل قبلی آن با برچسب قیمتی 690 پوندی در نروژ عرضه شده است.

در سوی دیگر اگر شرکت سازنده بر اساس سنوات گذشته عمل کند، قیمت گلکسی اس 9 پلاس هم 830 پوند تعیین خواهد شد که نسبت به گلکسی اس 8 پلاس، افزایش قیمت 50 پوندی را تجربه کرده است. بر طبق اطلاعات از پیش درز کرده، ازجمله ویژگی‌های احتمالی گلکسی اس 9 و 9 پلاس می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 845 و اگزینوس 8910 و 6 گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره کرد.

هنوز قیمت دلاری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس مشخص نشده اما انتظار داریم نسخه معمولی با قیمتی بین 750 تا 800 دلار و نسخه پلاس نیز 800 تا 850 دلار به بازار عرضه شوند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.