سامسونگ از رینگتون جدید Over the Horizon برای گلکسی اس 9 رونمایی کرد

به اعلام سامسونگ گلکسی اس 9 قرار است به‌زودی رسماً رونمایی شود اما شش روز پیش از آن سامسونگ تصمیم گرفته تا رینگتون جدید Over the Horizon را برای گل سرسبد خود معرفی کند.

0

جالب است بدانید، رینگتون Over The Horizon که از سال 2011، گزینه پیش‌فرض مورد استفاده برای گوشی‌های گلکسی بود، در نسخه جدید خود در سال 2017 نیز بازسازی شده بود.

نسخه 2018 این رینگتون پرطرفدار، توسط پیتر جانسون (Petur Jonsson)، آهنگساز معروف ایسلندی و با استفاده از شش نت موسیقی در پیانو ساخته و اجرا شده است.

صدای دلنشین ملودی پیانو و تصاویر یکنواخت و چشم‌نواز از ییلاقات و حومه ایسلند، خالص ترین عناصر اساسی احساسات انسانی که اغلب در زندگی روزمره پنهان مانده است را بیدار می‌کند.

سامسونگ می‌گوید این صدای تجاری جدید، توانایی این را دارد تا ذهن شما را آرام کند و روح را بهبود بخشد، اگر چه این ادعا کاملا مخالف چیزی است که کاربران در زمان شنیدن این ملودی از تلفن همراه خود اعلام کرده‌اند. رینگتون جدید “Over The Horizon” به منظور آشکارسازی و انعکاس تغییرات چشم‌گیر در دستگاه‌ها مرتب شده است.

گفتنی است؛ نسخه‎ی جدید رینگتون محبوب Over the Horizon، احتمالا در بعضی گوشی‎های هوشمند علاوه بر گلکسی اس 9 نیز استفاده خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.