ویرایش اسکرین‌شات‌ها به‌زودی به اپلیکیشن گوگل و اندروید خام می‌آید

نسخه جدید 7.21 اپلیکیشن گوگل در اندروید به‌زودی به قابلیتی مجهز خواهد شد که امکان به‌اشتراک‌گذاری و ویرایش اسکرین‌شات‌ها را بلافاصله پس از گرفتن امکان‌پذیر می‌کند.

0

در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی پس از گرفتن اسکرین‌شات بلافاصله می‌توانید آن‌ها را ویرایش کرده و سپس از طریق دلخواه به اشتراک بگذارید؛ این قابلیت حتی از iOS 11 در اختیار کاربران آیفون و آی‌پد نیز قرار گرفته است. با این حال اندروید خام از قابلیت ویرایش اسکرین‌شات‌ها محروم است و پس از گرفتن تصویر از صفحه باید برای ویرایش و به‌اشتراک‌گذاری آن به گالری مراجعه کنید.

خوشبختانه در نسخه 7.21 اپلیکیشن گوگل که فعلاً در حالت آزمایشی قرار دارد در بخش Accounts & Privacy تنظیمات گزینه ای به اسم Edit and share screenshot اضافه شده است که وقتی فعال باشد این قابلیت اضافه خواهد شد. به این ترتیب پس از گرفتن اسکرین‌شات می‌توانید با انتخاب Edit به ویرایشگر ساده‌ای برای برش تصویر و یا نوشتن روی آن هدایت شوید و سپس آن را به اشتراک گذاشته یا ذخیره کنید.

اگر یک کاربر آزمایشی اپلیکیشن گوگل هستید می توانید این قابلیت را همین حالا امتحان کنید. اگر هم قصد دارید به کاربران آزمایشی بپیوندید می‌توانید به صفحه اپلیکیشن گوگل در پلی استور مراجعه کرده و در پایین صفحه در بخش Become a beta tester دکمه I’M IN را انتخاب کنید.

منبع 9to5google
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.