هواوی پی 20 پلاس به صفحه‌نمایش همیشه روشن و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود

خانواده گوشی‌های هوشمند هواوی پی 20 قرار است طی رویداد هفتم فروردین ماه در پاریس رونمایی شوند. خانواده‌ای که در سه مدل پی 20، پی 20 لایت و پی 20 پلاس معرفی خواهد شد. حال به تازگی funkyhuawei@ یکی از افشاکنندگان توییتری جزئیات بیشتری از پی 20 پلاس را فاش کرده است.

0

به گفته funkyhuawei ، براساس فایل‌های آشکار شده مربوط به گوشی هوشمند هواوی پی 20 پلاس، این گوشی هوشمند به باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز است. یکی دیگر از ویژگی‌های مدل نیز صفحه‌نمایش همیشه روشن بوده و اجازه می‌دهد تا افراد همیشه تقویم، ساعت و پیام‌های دریافتی را بدون روشن کردن صفحه مشاهده کنند.

تاکنون در میان گوشی‌های هواوی تنها میت 10 پرو بود که از نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد اما در این میان پی 20 پلاس نیز قرار است با نمایشگر همیشه روشن و باتری 4000 میلی‌آمپری همراه باشد. مشخص نیست آیا پی 20 پلاس شباهتی به میت 10 پرو خواهد داشت یا خیر. سال گذشته پی 10 پلاس به باتری 3750 میلی‌آمپری مجهز شده و در این میان مجهز شدن گوشی هوشمند نسل جدید به باتری 4000 میلی‌آمپری دور از انتظار نیست.

مورد دیگر آن است که آیا مدل پی 20 پلاس از صفحه‌نمایش OLED بهره می‌برد زیرا همیشه شرکت‌ها این نوع قابلیت را درون گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش OLED به کار می‌گیرند. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا محصولات هواوی چنین هستند یا خیر.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.