لنز جدید شرکت Lensbaby افکت‌های اینستاگرامی را به دوربین شما می‌آورد!

کمپانی Lensbaby تولیدکننده لوازم جانبی دوربین به خاطر ساخت لنزهای تخصصی‌اش برای ایجاد افکت‌های خلاقانه مختلف شناخته می‌شود. جدیدترین لنز این شرکت یعنی Burnside 35 طوری ساخته‌شده که به عکاس اجازه تعیین میزان بوکه یا محو شدن مرزهای عکس را بدهد.

0

در لنز جدید Lensbaby حتی درجه‌ای از افکت درون لنز هم ایجاد شده که به کمک آن می‌توانید قبل از گرفتن عکس، تأثیر افکت را بر خروجی ببینید. Burnside 35 یک لنز 35 میلی‌متری با دیافراگم f/2.8 است و یک دهانه 6 تیغه داخلی و یک دهانه 8 تیغه داخلی دوم برای افکت دارد. وقتی‌که درجه را از سمت چپ به راست حرکت می‌دهید، پس‌زمینه تصویر تار شده و حالت چرخش به خود می‌گیرد.

این افکت به افزایش درام عکس کمک می‌کند، اما درجه را بیش‌ازحد به راست بچرخانید و به نظر می‌رسد که عکاس حال خوشی نداشته است. Lensbaby یک گالری از نمونه عکس‌های گرفته‌شده با این لنز نیز عرضه کرده است و تصاویری مثل این کافه در شب واقعاً توجه را به خود جلب می‌کنند. تصویر زوج در پایین نیز به‌خوبی استفاده زیاده از حد از این افکت را به نمایش می‌کشد.

Lensbaby Burnside 35

Lensbaby Burnside 35

اگر به این سبک از عکاسی علاقه دارید، می‌توانید لنز Burnside 35 را با قیمت 499.95 دلار خریداری کنید. این لنز با دوربین‌های DSLR زیادی نظیر Canon EF، Nikon F، Sony A، Pentax K، Micro 4/3، Sony E، Fuji X و Samsung NX سازگار بوده و انتظار می‌رود که در اواخر اسفندماه عرضه شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.