«ریستارت شدن ناگهانی» دلیل توقف عرضه آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 اعلام شد

سامسونگ روز گذشته تصمیم گرفت انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو را برای گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن آغاز کند اما به طور ناگهانی این انتشار متوقف شد.

0

SamMobile ابتدا علت توقف آپدیت اوریو گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ را مشکلات فنی اعلام کرد.

اگرچه مشکلات فنی دلایل عمده‌ای را در بر می‌گرفت، دقیقا مشخص نمی‌کرد علت توقف بروزرسانی چیست. حال به تازگی سامسونگ در بیانیه‌ای به SamMobile مشخص کرد که به دلیل ریستارت شدن ناگهانی برخی از گوشی‌ها، شرکت تصمیم به توقف انتشار بروزرسانی گرفته و امیدوار است در نسخه نهایی این مشکل برطرف شود.

SamMobile در ابتدا گزارش کرد سامسونگ از انتشار بروزرسانی دست کشیده و روی نسخه جدیدی مشغول کار است. با این حال در آن زمان روشن نشد علت این توقف چه بود. سامسونگ بیان کرد این مشکل اگرچه شامل تمامی کاربران نشده اما برای اطمینان بهتر است توقف کلی صورت گیرد. البته برخی افراد آپدیت اندروید 8.0 اوریو را برای گلکسی اس 8 دریافت کردند و مشخص نیست آیا سامسونگ نسخه بروزرسانی شده این آپدیت را منتشر می‌کند یا خیر. این مشکل در مناطقی چون هند، اروپا و خاورمیانه آشکار شده است.

جای تعجبی داشته که چرا با گذر از مرحله آزمایشی در نسخه نهایی چنین مشکلی پیش آمده و سامسونگ از ابتدا تست کاملی انجام نداده و مشکل را کامل برطرف نکرده است. به هر حال گاهی اوقات مشکلی پیش می‌آید که به شکل اتفاقی از دسترس خارج بوده و باید حل شود. در اخباری مرتبط نسل جدید گلکسی اس با نام گلکسی اس 9 در 6 اسفند پیش از MWC 2018 رونمایی خواهد شد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.