اینستاگرام در حال آزمایش امکان بازنشر پست‌های سایر کاربران در بخش استوری است

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پست‌های صفحات عمومی دیگران را به صورت استوری به اشتراک بگذارند.

0

قابلیت Share کردن یا به اشتراک گذاشتن پست سایرین مدت‌هاست در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک و توییتر با نام‌هایی مثل share و retweet وجود دارد. پیش از این شایعاتی وجود داشت که این قابلیت با نام Regram قرار است به اینستاگرام نیز بیاید اما ظاهراً به اشتراک‌گذاری پست سایر کاربران در اینستاگرام کمی متفاوت خواهد بود.

اینستاگرام در حال قابلیت به اشتراک‌گذاری پست‌های سایر کاربران در قالب استوری است. به این ترتیب ابتدا باید صفحه کاربر مورد نظر عمومی باشد و سپس به اشتراک‌گذاری نه از طریق پست عادی بلکه استوری خواهد بود. اگر دوست ندارید پست عمومی شما از این طریق به اشتراک گذاشته شود می‌توانید در بخش تنظیمات و Story Settings گزینه Allow Resharing to Stories را غیرفعال کنید.

وقتی پست فردی را به استوری خود اضافه کردید سپس می‌توانید اندازه آن را تغییر دهید، آن را بچرخانید و یا جابجا کنید و آن را به دو فرمت متفاوت به اشتراک بگذارید. به این ترتیب به زودی امکان به اشتراک گذاری پست‌ها را خواهید داشت و دیگر نیازی به گرفتن اسکرین‌شات نخواهید داشت.

اینستاگرام پیش از این دو قابلیت قرار دادن استوری متنی و قرار دادن تصاویر متحرک GIF را نیز فراهم کرده بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.