رنگ صورتی تمشکی ال‌جی جی 6 به زودی عرضه خواهد شد

جی 6 ال‌جی از آن پرچمدارهایی است که تاکنون نسخه‌های مختلفی از آن راهی بازار نشده است، در این بین خبر می‌رسد که ممکن است رنگ صورتی تمشکی جی 6 به زودی راهی بازار شود.

1

در حال حاضر ال‌‌جی سخنی از انتشار نسخه آپدیت اندروید اوریو 8.0 به میان نیاورده اما جالب‌ اینجاست که از قرار معلوم نسخه جدیدی از ال‌جی جی 6 با رنگ زیبای صورتی تمشکی در راه است.

جالب‌تر اینکه ظاهرا این نسخه جدید از جی 6 در آینده‌ای بسیار نزدیک عرضه خواهد شد اما این‌‌گونه که پیداست ال‌جی قصد دارد نسخه صورتی تمشکی جی 6 را ابتدا راهی بازار کره‌جنوبی کرده و در صورت موفقیت این گوشی در بازار، کاربران سایر کشورها نیز شاهد عرضه رنگ صورتی تمشکی جی 6 باشند.

ناگفته نماند که ال‌جی تاکنون سخنی در خصوص وجود این گوشی به میان نیاورده است اما با توجه به تصویری که از جی 6 با رنگ صورتی تمشکی به بیرون منتشر شده است می‌توان گفت که چنین شایعه‌ای صحت دارد.

به این نکته نیز اشاره کنیم که گفته می‌شود ممکن است گوشی جی 6 ال‌جی که در خصوص آن صحبت می‌کنیم در واقع همان جی 6 پلاس است که نماد + از کنار آن حذف شده است و با این حساب چه بسا که خبری از جی 6 با رنگ صورتی تمشکی در کار نباشد و با گوشی جی 6 پلاس با این رنگ زیبا طرف باشیم.

از آنجایی که اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی رمزآلود منتشر نشده است نمی‌توان نظر قطعی صادر کرد اما به احتمال زیاد در چند هفته آینده اگر واقعاً ال‌جی برنامه‌ای برای عرضه جی 6 با رنگ صورتی تمشکی یا عرضه جی 6 پلاس با این رنگ داشته باشد در این خصوص بیشتر خواهیم شنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    همون رزگلده