اپ‌نت: ساخت نوتیفیکیشن جعلی با Fake Notifications

برای خودتان پیام فرستاده و از موقعیتی که در آن گیر افتاده‌اید رها شوید. با اپلیکیشن Fake Notifications می‌توانید در موقعیت‌های ناخواسته از شرایط سختتان دور شوید. کمپانی Zopsoft Technology این اپ را برای کاربران اندرویدی ارائه نموده است.

0

حتما در موقعیتی قرار گرفته‌اید که علاقه‌ای به ادامه بحث در آن مکان را نداشته و نیاز دارید بدون بی‌احترامی به جمع آن محل را ترک نموده یا به بحث خاتمه دهید. کافی‌ست وارد Fake Notifications شده و برنامه ارتباطی موردنظرتان را انتخاب نموده و از طرف یکی از مخاطبین به دلخواه خودتان پیامی برای خودتان بفرستید. برای هر پیامی که می‌خواهید ارسال کنید می‌توانید از بین گزینه‌های متنوع آیکون موردنظرتان را نیز انتخاب نمایید.

اعلان موردنظرتان را نوشته و ذخیره نمایید. هر زمانی که بخواهید می‌توانید این اعلان‌ها را اصلاح و ویرایش نموده و دوباره استفاده کنید. برای هر کدام از اپ‌های ارتباطی که می‌خواهید این تنظیمات را انجام داده و مراحل زمان‌بندی ارسال را نیز انجام داده تا در زمان دلخواه برایتان ارسال شود. اعلان‌هایی که از قبل داشتید را نیز مجددا استفاده کرده و یا در صورت نیاز در میان تاریخچه پیام‌ها جستجو کنید. امکان زمان‌بندی برای چندین پیام به صورت هم‌زمان برایتان فراهم شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.