ریزر با همکاری فیلیپس نورپردازی Chroma را به سراسر خانه شما می‌آورد

یکی از ویژگی‌های تجهیزات گیمینگ ریزر سیستم نورپردازی یکپارچه Chroma است. این شرکت حالا با فیلیپس همکاری کرده تا نورپردازی کروما را به سراسر خانه شما بیاورد.

0

امروزه دیگر همه تجهیزات گیمینگ از کیبورد و موس و هدست گرفته تا حتی کیس و صندلی و مانیتور به نورپردازی RGB برای تنظیم رنگ دلخواه مجهز شده‌اند. برخی گیمرها حتی نوارهای LED مختلفی را نیز درون اتاق خود نصب می‌کنند تا رنگ و حال و هوای اتاق را با تجهیزات خود هماهنگ کنند. سیستم نورپردازی ریزر نیز Chroma نام دارد.

حالا ریزر برای این‌که کار را برای گیمرها ساده‌ر کند با همکاری شرکت فیلیپس نورپردازی Chroma را به لامپ‌های هوشمند Hue این شرکت آورده است. برای راه‌اندازی به کنترلر Philips Hue V2 Bridge، لامپ‌های سازگار با Hue، اپلیکیشن Hue و نرم‌افزار Synapse 3 ریزر نیازمندید. به این ترتیب می‌توانید نورپردازی موس، کیبورد، هدست و سایر تجهیزات را با لامپ‌های اتاقتان هماهنگ کنید تا مثلا یک موج رنگین کمان دائماً در میان تجهیزات شما در حرکت باشد.

با همکاری ریزر با تولیدکنندگان بازی‌ها همچنین جلوه‌های ویژه جذابی نیز می‌توانید خلق کنید. به‌طور مثال وقتی قابلیت آلتیمیت شما در بازی اورواچ آماده شد کل نورهای درون اتاق با چشمک زدن به شما هشدار بدهد و یا وقتی در حال تیر خوردن هستید نورها به رنگ قرمز تغییر کنند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.