جِمینی یک لپ‌تاپ کوچک اندرویدی است که می‌توانید آن را درون جیب کتتان بگذارید!

در حالی که شرکت‌های همکار مایکروسافت به سمت تولید لپ‌تاپ‌هایی با قدرت گرفتن از تراشه‌های ARM پیش می‌روند، یک شرکت بریتانیایی از لپ‌تاپ کوچک تحت عنوان Gemini (جمینی) رونمایی کرده که به‌راحتی در جیب جا می‌شود!

0

البته Gemini اولین لپ‌تاپ جیبی اندرویدی جهان نیست، چراکه سونی سال گذشته مدلی با همین ویژگی را تحت عنوان VAIO P  به بازار عرضه کرد. کمی اغراق کرده‌ایم اگر جِمینی را در حد اندازه یک لپ‌تاپ ویندوزی بدانیم، چراکه این محصول صرفا از خواص لپ‌تاپ‌ها، کیبورد فیزیکی را برخوردار است.

Gemini

این محصول از نمایشگری 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد و علاوه بر آن دارای یک کیبورد فیزیکی کوچک است. در قلب جِمینی از تراشه 10 هسته‌ای Helio X27 مدیاتک در کنار 4 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. علاوه بر این در قیمت پایین این دستگاه 308 گرمی یک درگاه یواس‌بی_سی تعبیه شده و انرژی آن را قرار است یک باتری 4,220 آمپرساعتی تأمین کند.

لپ‌تاپ کوچک جِمینی قابلیت بوت دوگانه اندروید و لینوکس را دارا بوده و در دو نسخه وای‌قای و LTE با قیمت 399 دلاری از هم‌اکنون از طریق کمپین Indiegogo قابل پیش‌خرید است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.