باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا؛ ایسر نسل جدید اولترابوک Swift 7 را معرفی کرد

ایسر در مراسم CES 2018، باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را معرفی کرد، این لپ‌تاپ اولترابوک Swift 7 نام دارد و تنها 8.98 میلی‌متر ضخامت دارد.

0

ایسر سه مدل مختلف لپ‌تاپ را آغاز نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد. اما در بین این مدل‌ها شاهد اولترابوک Swift 7 هستیم که در کنار طراحی زیبا و سخت‌افزار چشم‌گیر، ضخامت بسیار کمی دارد و به عنوان باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا شناخته می‌شود.

جالب است بدانید اولترابوک Swift 7 تنها 8.98 میلی‌متر ضخامت دارد و در کنار باریک‌بودن شاهد سخت‌افزار قدرتمند نیز در اولترابوک Swift 7 هستیم. هفتمین نسل از پردازنده Core i7 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD را می‌توان از ویژگی‌های اصلی باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا دانست.

صفحه‌نمایش 14 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بارز Swift 7 است. اما بارزترین ویژگی این اولترابوک را می‌توان پشتیبانی از ارتباط 4G LTE دانست. همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید در حال حاضر کمتر لپ‌تاپی را سراغ داریم که از این ویژگی‌ بهره بگیرد.

اولترابوک Swift 7

البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که خرید باریک‌ترین اولترابوک دنیا برای کاربر ارزان تمام نمی‌شود و اولترابوک Swift 7 قیمتی معادل 1699 دلار دارد. ایسر در حین معرفی اولترابوک Swift 7، وعده داد تا این لپ‌تاپ باریک و زیبا را در فروردین‌ماه امسال راهی بازار کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.