نسل دوم نوکیا 6 با پردازنده بهتر و صدای OZO رونمایی شد

شرکت نوکیا که پس از بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته، ساعاتی پیش در نمایشگاه CES2018 از نسخه جدید گوشی نوکیا 6 رونمایی کرد که به سنسور اثرانگشت تعبیه شده در قاب پشتی تجهیز گردیده است.

0

درحالی‌که اغلب افراد ترجیح می‌دهند از گوشی‌های پرچم‌دار جهت بهره‌مندی از تمام قابلیت‌های یک پلتفرم استفاده کنند، بااین‌حال همیشه وقت مدل‌های میان رده طرفداران بیشتری در بازار داشته‌اند. نوکیا نیز با توجه به همین موضوع ساعتی پیش در نمایشگاه CES2018 از نسل دوم نوکیا 6 رونمایی کرد که به سنسور اثرانگشت در قاب پشتی تجهیز شده است.

نسل دوم نوکیا 6 با قیمت پایه 230 دلاری به بازار عرضه خواهد شد

نسل دوم نوکیا 6 همچنان از فریمی فلزی بهره برده، بااین‌حال دور قاب را نواری طلایی رنگ پوشش داده است. شرکت سازنده کلیدهای فیزیکی را از قاب جلویی این مدل حذف کرده و برای دسترسی به فضای بیشتر، سنسور اثرانگشت را به قاب پشتی منتقل کرده است؛ جایی که یک سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز به دو فالاش ال ای دی نیز تعبیه شده است.

قلب این گوشی را قرار است تراشه اسنپ‌دراگون 630 با کلاک فرکانس 2.2 گیگاهرتز به تپش درآورد. نسل دوم نوکیا 6 در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی قابل سفارش خواهد بود که هردوی آن‌ها دارای 4 گیگابایت حافظه رم هستند. ویژگی دیگر این محصول پشتیبانی از فناوری صوتی OZO است. بد نیست که بدانید فناوری OZO Audio تجربه شنیداری سه‌بعدی را به صورت بهینه برای هدفون‌ها و سیستم‌های پخش صدای محیطی فراهم می‌سازد و به نوعی این تکنولوژی قادر است تا صدا را در یک جهت به خصوص برجسته کند و صداهای محیطی و نویز را هم به شکل قابل‌ توجهی کاهش دهد.

نسل دوم نوکیا 6

از دیگر ویژگی‌های نسل جدید نوکیا 6 می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی، سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و بهره‌مندی از اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد. البته شرکت سازنده وعده داده که به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو را در آینده‌ای نزدیک برای این مدل منتشر شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.