بررسی قابلیت‌های دوربین آنر 9 هواوی

دوربین دوگانه آنر 9 هواوی یکی از قابلیت‌های کلیدی این گوشی محسوب می‌شود. در این مطلب قصد داریم امکانات و قابلیت‌های متنوع این دوربین را بررسی کنیم.

0

دوربین آنر 9 از نظر امکانات و قابلیت‌ها از بهترین‌هاست و بسیاری از ویژگی‌هایی را که معمولاً در گوشی‌های دیگر با نصب اپلیکیشن‌های جانبی به دست می‌آورید در رابط کاربری دوربین آنر 9 پیدا خواهید کرد. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به قابلیت‌های دوربین آنر 9 بیندازیم.

عکاسی پیشرفته (دستی)

در حالت عکاسی پیشرفته می‌توانید نوع فوکوس، نورسنجی، سرعت شاتر، فاصله فوکوس، ISO و وایت بالانس را به دلخواه خود تنظیم کنید. به این ترتیب اگر از حالت خودکار راضی نباشید می‌توانید با اعمال تنظیمات دلخواه بهترین نتیجه را کسب کنید.


پانورامای سه‌بعدی

در این حالت می‌توانید با چرخاندن دوربین حول محور یک شی یا شخص یک پانورامای سه‌بعدی تهیه کنید. سپس وقتی از گالری تصویر را مشاهده کنید با چرخاندن گوشی می‌توانید حول سوژه بچرخید.


مونوکروم

دوربین دوم در آنر 9 یک سنسور مونوکروم واقعی دارد. به این ترتیب می‌توانید تصاویر سیاه‌وسفیدی ثبت کنید که از نظر جزئیات و کنتراست حتی از نمونه‌های رنگی نیز بهتر است. علاوه بر این با کمی خلاقیت می‌توانید تصاویر جذاب و هنری ثبت کنید.


اچ‌دی‌آر HDR

در این حالت دوربین سعی می‌کند تصاویر را با دامنه دینامیکی وسیع‌تری ثبت کند. به این ترتیب جزئیات در بخش‌های بسیار روشن یا تیره تصویر بهتر ثبت خواهند شد. دوربین آنر 9 با ثبت چندین تصویر با نوردهی متفاوت و ترکیب آن‌ها این تصاویر را ثبت خواهد کرد.


3D Creator

این حالت که مشابه آن را در Xperia XZ1 سونی نیز دیده بودیم برای ساخت یک مدل سه‌بعدی از چهره و صورت اشخاص است. در اپلیکیشن 3D Creator آنر همچنین می‌توانید صورت را به صورت کاریکاتوری روی یک مدل سه‌بعدی قرار داده و حالت‌های چهره، لباس و ژست‌های متفاوت را روی آن امتحان کنید. نتیجه حاصل را می‌توانید هم به‌صورت ویدئوی یا گیف ذخیره کنید و یا به صورت یک مدل سه‌بعدی چاپ کنید.

3D Creator Honor 9


حالت شب دوربین آنر 9

در این حالت اگر یک سه‌پایه در اختیار داشته باشید می‌توانید در شب تصاویری فوق‌العاده ثبت کنید. دریچه شاتر برای چندین ثانیه باز می‌ماند تا حداکثر نور وارد سنسور شده و تصویر نهایی با کمترین نویز و بالاترین جزئیات ثبت شود.


پانوراما در دوربین آنر 9

حالت پانوراما خصوصاً برای ثبت عکس از مناظر ایده‌آل است. در این حالت دوربین می‌توانید 180 درجه از گستره دید شما را در قالب یک عکس ثبت کند. آنر 9 می‌تواند تصاویر پانوراما را با وضوح 34 مگاپیکسلی ثبت کند.


نقاشی نوری در دوربین آنر 9

نقاشی نوری در آنر 9 چهار حالت مختلف دارد: دنباله نور چراغ اتومبیل‌ها، گرافیتی نوری، حرکت آب و ستارگان. با باز ماندن دریچه شاتر می‌توانید این تصاویر حرفه‌ای را تنها با کمی خلاقیت و یک گوشی هوشمند ایجاد کنید.


تایم‌لپس (زمان گریز) دوربین آنر 9

اگر می‌خواهید گذر زمان را به تصویر بکشید حالت تایم‌لپس بهترین حالت برای این‌کار است. کافیست گوشی را ثابت کنید تا آنر 9 یک تایم‌لپس سریع از حرکت را برایتان ثبت کند. این حرکت می‌تواند مربوط به خودروها باشد یا شکفتن یک گل و یا غروب خورشید.


اسلوموشن دوربین آنر 9

آنر 9 می‌تواند ویدئوهای اسلوموشن را با وضوح 1080p و نرخ 90 فریم بر ثانیه ثبت کند. سپس هر بخشی از ویدئو را که بخواهید می‌توانید آهسته کرده و آن را ذخیره کنید.


فیلتر دوربین آنر 9

در این بخش 9 فیلتر رنگی مختلف مشابه اینستاگرام در اختیارتان قرار گرفته که می‌توانید شدت آن‌ها را نیز به دلخواه خود تنظیم کنید.


حالت هنری دوربین آنر 9

این حالت شباهت زیادی به اپلیکیشن Prisma دارد و سعی می‌کند تصاویر شما را به آثار هنری و نقاشی تبدیل کند.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.