هواوی گوشی میان‌رده آنر 9 لایت را معرفی کرد

هوآوی میزبانی رویدادی را در چین بر عهده داشت که در آن آنر 9 لایت که عملاً نسخه ارزان‌قیمت‌تری از آنر 9 محسوب می‌شود را معرفی کرده است.

0

آنر 9 لایت دارای صفحه‌نمایش 5.65 اینچی با نسبت 18:9 و رزولوشن +FullHD، دوربین دوگانه در جلو و پشت گوشی بوده و سریع‌ترین رابط کاربری Emotion UI را بر اندروید اوریو دارد.

آنر 9 لایت از تراشه Kirin 659 با پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند که در 2.36 گیگاهرتز کلاک شده است. این گوشی در دو نسخه با رم 3 و 4 گیگابایتی عرضه می‌شود که به ترتیب حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی دارند اما می‌توانید به کمک کارت حافظه microSD حافظه دستگاه را تا 256 گیگابایت نیز افزایش دهید.

 

ترکیب دوربین دوگانه 13 + 2 مگاپیکسلی در هردو سمت گوشی وجود دارد که قادر به ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p نیز هستند. باتری لیتیوم پلیمری دستگاه نیز 3000 میلی‌آمپر گنجایش داشته و از Supepr Charge نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه 3 گیگابایت رم / 32 گیگابایت حافظه داخلی آنر 9 لایت با قیمت 182 دلار به فروش می‌رسد، نسخه رم 4 گیگابایتی نیز با حافظه داخلی 32 گیگابایت 227 دلار و با حافظه داخلی 64 گیگابایت 273 دلار قیمت دارد. این گوشی در رنگ‌های آبی، خاکستری، مشکی یا سفید صدفی به فروش می‌رسد. انتظار داریم آنر 9 لایت در 5 دی‌ماه در چین عرضه شود؛ هند، روسیه و انگلستان نیز به‌زودی قادر به خرید این گوشی خواهند بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.