نسخه جدید واتس‌اپ برای اندروید با قابلیت‌های جدید همراه خواهد بود

واتس‌اپ بر روی نسخه بتای خود در حال آزمایش قابلیت‌هایی است که ممکن است به نسخه اصلی اندرویدی آن اضافه شوند. البته میدانیم که قابلیت‌هایی که بر روی نسخه بتا قرار می‌گیرند، لزوماً به نسخه اصلی نمی‌آیند.

0

در این یادداشت برخی از قابلیت‌های نسخه جدید واتس‌اپ که در حال آزمایش هستند را می‌آوریم و امیدواریم تا برای همه کاربران اندرویدی این اپلیکیشن اجرا شوند. در اصلی‌ترین قابلیت جدید، واتس‌اپ اجازه می‌دهد با نگه‌داشتن انگشت بر روی یک کانتکت، از حالت قفل خارج‌شده و برای او پیام ارسال کنید.

همچنین واتس‌اپ در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن لینک دعوت است. چیزی که پیش‌ازاین در نسخه iOS وجود داشت و به‌زودی به نسخه اندروید نیز خواهد آمد. با این قابلیت می‌توانید دوستان خود را به گروه‌های مختلف دعوت کنید.

قابلیت دیگر تکان دادن گوشی برای گزارش کردن مشکلات واتس‌اپ است. با این قابلیت با تکان دادن گوشی خود می‌توانید با واتس‌اپ ارتباط برقرار کرده و مشکل اپلیکیشن را گزارش کنید.

اما جذاب‌ترین قابلیتی که احتمالاً افزوده خواهد شد، قابلیت تنظیمات ویژه مدیر گروه است. با این قابلیت مدیر یک گروه می‌تواند به اعضا اجازه دهد (یا ندهد) که به دیگر اعضای گروه پیام بفرستند. همچنین با این قابلیت مدیر گروه می‌تواند اطلاعات گروه و چیزهای دیگر را ویرایش کند.

بازهم خاطرنشان می‌کنم که حضور این قابلیت‌ها در نسخه بتا، به معنی اضافه شدن آن‌ها به نسخه اصلی نخواهد بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.